Hey,
Ik heb 2 statieven met ieder 4x par 56
De parren worden gebruikt bij de drive-in en ook voor belichting bij een bandje, nu ben ik dus op zoek gegaan en kwam uit bij de JB-Systems LM-400 en de Botex DC-4P, maar welke kun je nou het beste kopen.
Ik heb al wat rond gekeken op het forum en daar iig al gevonden dat de dc-4p geen background licht kent, wat voor het bandje eigenlijk wel handig zou zijn.
Verder ben ik eigenlijk niet zo enthousiast over bulgin en heb liever llme, maar dis natuurlijk zo op te lossen met een patch paneeltje. Ik heb ook nog geen kabels aangeschaft dus zou zelfs eventueel als het dan daatwerkelijk ook echt moet (lkkr lang he
) met bulgin kunnen.
Ook is de mogelijkheid om een ic'tje van 1,50 euro erbij de plaatsen en dan glijk een dmx paneeltje te hebben ook wel leuk
(is da trouwens mogelijk op alle modellen van de dc-4p??) (wijst hier naar eerder topic in dit forum)
Graag hoor ik nog wat reacties van gebruikers en andere voor- en nadelen.
Mzzls
DJ Gentics
Acture Drive-in Show
Ik heb 2 statieven met ieder 4x par 56
De parren worden gebruikt bij de drive-in en ook voor belichting bij een bandje, nu ben ik dus op zoek gegaan en kwam uit bij de JB-Systems LM-400 en de Botex DC-4P, maar welke kun je nou het beste kopen.
Ik heb al wat rond gekeken op het forum en daar iig al gevonden dat de dc-4p geen background licht kent, wat voor het bandje eigenlijk wel handig zou zijn.
Verder ben ik eigenlijk niet zo enthousiast over bulgin en heb liever llme, maar dis natuurlijk zo op te lossen met een patch paneeltje. Ik heb ook nog geen kabels aangeschaft dus zou zelfs eventueel als het dan daatwerkelijk ook echt moet (lkkr lang he
) met bulgin kunnen.Ook is de mogelijkheid om een ic'tje van 1,50 euro erbij de plaatsen en dan glijk een dmx paneeltje te hebben ook wel leuk
(is da trouwens mogelijk op alle modellen van de dc-4p??) (wijst hier naar eerder topic in dit forum)Graag hoor ik nog wat reacties van gebruikers en andere voor- en nadelen.
Mzzls
DJ Gentics
Acture Drive-in Show

]

Comment