lichtstuurtafel conventioneel + intelligent licht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

beetje moeilijk zo op afstand, neen? Ik weet ook niet wat er daar mis liep, maar weet wel dat ik die tafel al vaak genoeg heb geprogramemerd, en dit zonder dat probleem dat jij nu zegt.

Een mogelijkheid zou kunnen zijn, dat je pan of tilt beweging had afstaan tijdens het programmeren, of miss je pan of tilt bent vergeten als actief te zetten bijde actieve effecten.
    Groeten

Tom Venken

Comment

• PUK
      • Jun 2003
      • 18

Dag allemaal,

Hebben jullie al eens gekeken naar de Xciter controller van Martin. De controller kan 40 fixtures en 20 dimmer units aansturen waarbij dimmer units meerdere control channels (faders) kunnen bevatten en elke fader meerdere DMX-kanalen kan aansturen (soft patch).
      De nieuwe handleiding en specificaties kan je vinden op http://www.martin.com/service/service.asp

Greets,
      Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• LJ Gerrit
        • Apr 2002
        • 479

Hey Pascal,

Fijn om je reactie te zien op dit Forum.
        Is er al een (tijdelijke) handleiding van Xciter in de Nederlandse taal?
        Ik krijg meerdere malen per week een aanvraag voor een Nederlandse handleiding. Ik heb zelf nog niet de tijd om jouw handleiding te vertalen vandaar dit verzoek.

Ik zie je binnenkort in Landen.

Om terug te komen op het onderwerp van deze Topic, vind ik de Xciter ook zeer geschikt.
        ------------------------------------------------
        Without colour, there is no perception
        ------------------------------------------------
        MvG

Gerrit Schottert
        Controllux

Comment

• PUK
          • Jun 2003
          • 18

Ja het is een tijdje geleden,

Ik heb het vrij druk en de meeste dingen waar jullie het over hebben, daar kan ik niet over meespreken, maar ik kom vaak kijken om te leren.

Er is geen Nederlandse handleiding tenzij een persoonlijke vertaling, maar ik heb zoiets nog niet gezien. Misschien zou ik het in mijn vrije tijd kunnen doen, maar eerlijk gezegd zie ik dat de komende maanden niet gebeuren.

By the way, de nieuwe manual staat op de martin support site.
          Greets,
          Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• frenzy
            • Jan 2003
            • 15

Ondertussen hebben we de Martin Xciter aangekocht. Normaal eind deze week in ons bezit .

Over de manual....

in de Engelstalige handleiding staat er op de pagina net voor de TOC,...

citaat:This user manual has been developed by R&D International NV, Belgium on behalf of Martin Professional A/S, Denmark
            kan dan toch nie zo moeilijk zijn om een nederlandse handleiding te hebben? of ben ik verkeerd?

nu ja met de engelse zal't ook wel gaan.. trouwens door veel met de tafel te werken zal alles wel duidelijk worden.

Greetz
            Greetz Frenzy

Comment

• PUK
              • Jun 2003
              • 18

Geloof het of niet...

Ik ben meteen met een Engelstalige begonnen. Als je in de electronica en PC-wereld en zo zit, dan begin je na een tijdje zelfs in het Engels te denken. Raar maar waar.
              Greets,
              Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• frenzy
                • Jan 2003
                • 15

Onze Xciter is eindelijk toegekomen.
                Zwart bakje links dient als opbergvak voor allerlei kleine spullen (tape, usb-kabeltje, lampje,...) die je anders makkelijk kwijtspeeld.

Zelf ben ik nog niet zo heel lang bezig met licht en kom dan ook van een scanmaster. Het is voor mij dus even slikken bij deze tafel.[:I]

Big thanks to PUK voor zijn uitstekende hulp!

Greetz Frenzy

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

zal wel een rare vraag zijn, maar wat is die zwarte doos?
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• BENjpt
                    • May 2002
                    • 381

He moderator,

Jij zou toch degene moeten zijn die posts zorgvuldig leest...

(Het is i.i.g. niet zo'n zelfde doos als uit een vliegtuig )

2frenzy: gefeliciteerd met je aankoop, een mooie grote stap van scanmaster naar deze Martin..
                    Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

ja, oeps, sorry, helemaal overheen gelezen...
                      In dat geval, mooie tafel, oerlijk opbergvakje
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• frenzy
                        • Jan 2003
                        • 15

was vergeten bij te vermelden dat het zwarte opbervak nogal groot uitgevallen is. Wij hadden gevraagd aan de FC-bouwer om een soort opbergvakje te voorzien... met in gedachte dat het zeker niet boven de tafel zou komen. Nu ja 't is wel handig om enkele papieren op te leggen tijdens de show of programmeren ..en vooral nu met de handleiding [)]
                        Greetz Frenzy

Comment

• PUK
                          • Jun 2003
                          • 18

Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.
                          Greets,
                          Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• jeroenw
                            • Dec 2003
                            • 216

't kan aan mij liggen maar ik vind toch dat martin deze keer een fout begaan heeft. Waarom moet een tafel (19") nou zo'n vaag model hebben, Allemaal van die ronde randjes waar ze dan een rechte strip onder hebben gezet omdat ie anders met geen mogelijkheid in je rack past. Vind ik errug slecht, gewoon rechthoekig mijns inzien. En wat betreft die doos, zou die FC bouwer nu echt iet in de gaten hebben dat zo'n hoge doos niet echt heel handig bedienen van je tafel mogelijk maakt? Maarja je ken nie alles hebbu

Greetz
                            Jeroen
                            \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• Andras Pollé
                              • Dec 2003
                              • 2

Beste Frenzy,

Heb je al eens gekeken naar Flying Pig Wholehog III HOG pc.
                              Je kunt een HOG Widget aanschaffen,welke je op je pc/laptop aansluit waarmee je 512 dmx kanalen kunt aansturen voor zo'n 2000,00 euro bij Lightco, en de software ( Whole HOG lay-out met effects engine ect.)kun je gratis downloaden op Highend.com !
                              Groot voordeel is dat dit systeem uitbreidbaar is naar HOG II 4096 dmx kanalen !!

Check www.highend.com of www.lightco.nl

Gegroet, Andras

Comment

• BlackenWhite
                                • Jul 2003
                                • 32

Frenzy zitten er nou 2 displays op de Xciter? En hoe duur was de controller nou?
                                En nog een vraag: Heb je er al mee gewerkt? Zo ja hoe werkt ie?
                                The world is Black the world is White life united.

Drive-inn Discotheek Black&White

Voor al uw feesten en partijen!!

Comment

Working...