Ben benaderd door een klant die wil dat wij een lichtplan maken voor zijn beursstand.
Ok geen probleem, maar de stand is maar 2 x 3 meter.
Ik zal even snel een situatieschets geven wat klant aan mij vertelde...
[code]
<-3 meter->
=======================
| _______ |
| | | |
| | | |
| | | |
| ======= |
| | (2 meter diep)
[/code]
In het midden komt een dicht paneel van ongeveer 1 meter breed, met een hoogte van 3-4 meter. Hierop komt o.a. een logo, een plasma scherm en 2 pc's. (Dit paneel zijn de =='s)
Hier achter komt een tafel te staan.
De stand heeft dus zeg maar 2 ingangen van een meter breedt en 2 meter diep.
Klant wil er iets van bewegend licht in hebben zodat hij meer opvalt.
Ik dacht aan 2 yoke spots boven iedere "ingang". Of kan ik beter 2 scans aan de achterkant van de stand ophangen?
Is het een idee om er een trusskooi in te zetten? Als ik een trusskooi maak van 2x3 + 2x 2 meter gaat hij niet passen denk ik, aangezien de hoekpunten er dan niet meer inpassen, de stand heeft namelijk standaard zijwanden en achterwanden.
Voor de rest was ik gewoon van plan om een paar par 64 spots op de muren te richten en wat licht op de tafel, maar daar kom ik later nog wel uit.
Iemand commentaar, suggesties of tips?
Wie heeft er nog meer "kleine" stands uitgelicht?
edit: fixed situatie schets
Ok geen probleem, maar de stand is maar 2 x 3 meter.
Ik zal even snel een situatieschets geven wat klant aan mij vertelde...
[code]
<-3 meter->
=======================
| _______ |
| | | |
| | | |
| | | |
| ======= |
| | (2 meter diep)
[/code]
In het midden komt een dicht paneel van ongeveer 1 meter breed, met een hoogte van 3-4 meter. Hierop komt o.a. een logo, een plasma scherm en 2 pc's. (Dit paneel zijn de =='s)
Hier achter komt een tafel te staan.
De stand heeft dus zeg maar 2 ingangen van een meter breedt en 2 meter diep.
Klant wil er iets van bewegend licht in hebben zodat hij meer opvalt.
Ik dacht aan 2 yoke spots boven iedere "ingang". Of kan ik beter 2 scans aan de achterkant van de stand ophangen?
Is het een idee om er een trusskooi in te zetten? Als ik een trusskooi maak van 2x3 + 2x 2 meter gaat hij niet passen denk ik, aangezien de hoekpunten er dan niet meer inpassen, de stand heeft namelijk standaard zijwanden en achterwanden.
Voor de rest was ik gewoon van plan om een paar par 64 spots op de muren te richten en wat licht op de tafel, maar daar kom ik later nog wel uit.
Iemand commentaar, suggesties of tips?
Wie heeft er nog meer "kleine" stands uitgelicht?
edit: fixed situatie schets

)
toon zeker enkele foto's!.

Comment