MAC 250 Entour

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cornedure
    • Jul 2002
    • 230

[off topic] Hola, wacht eens even. Wij zijn ZEER te spreken over de Entour. Maar er zijn nog softwarefouten. En dat ik niet direct mails verstuur naar fairlight met de softwarefouten komt omdat bij mijn weten daar nooit naar gevraagd is.

Trouwens, op de website van Martin is er nergens een forumgedeelte om bugs te melden.

Vermits je zelf veelvuldig op het forum komt vond ik dit het ideale medium om de fouten aan te brengen EN te bespreken. Zo kan je niet alleen aan de mailer zelf een antwoord geven, maar ook aan alle andere mensen die dat probleem ondervinden. Want ook wij krijgen graag feedback.

Stel je trouwens eens de omgekeerde situatie voor waar iedereen zijn persoonlijke bugs rapporteert aan Fairlight. Zo'n 200 keer dezelfde mail, dat wordt leuk.

Dus ik wil in het vervolg wel de softwarebugs doorsturen naar fairlight, maar prefereer liever een forum-gedeelte bij Martin zelf voor softwarebugs.[/off topic]

ON TOPIC:

Voor het intensiteitprobleem
    Gebruikte paneel: Avolites Azure of Avolites Pearl 2004
    Personality: 16 bit mode
    Dimmer setting (dICU): DIM1 en DIM2, maakt niet uit

Dus Gerrit, op welk panneel werkt de intensiteit van de head goed

Comment

• LJ Gerrit
      • Apr 2002
      • 479

citaat:Geplaatst door cornedure
      Kan je ons dan uitleggen waarom het dimmerkanaal van een Mac 300 of een Robe-kloon (250 versie) zonder bumps van 0 naar 100% gaat, en een Mac 250 entour (in 16 bit mode) niet? Ze werken dan toch allemaal op 8 bit mode?
      Geen idee, zelfde als bij "iCe", DIM1 of DIM 2 mode? Welke console? Incidenteel of structureel?
      citaat:
      En waarom is die focus in ***snaam zo traag? Komt daar verandering in? Of is dit ook door het gebruik van de 16 bit mode ipv 16 bit extended?
      Traag?? Vreemd hij juist erg snel. Maar ja wat is traag....
      citaat:
      Heb even gelet op het shutter-probleem: als je de shutter op random-strobe zet op volle intensiteit gaan de bladen niet volledig dicht.
      Shutterprobleem? Is toch al lang verholpen. Meld het!!
      citaat:
      En ik ga mezelf herhalen, maar kan Martin geen extra kanaal instellen voor prisma-rotatie? Ik vind het te gek voor woorden dat je in 16 bit de gobo-indexering kan bepalen maar de rotatie van de prisma maar voor 1/2 van een kanaal wordt gebruikt.
      Ik vind dat je daar een goed punt hebt. Het zal niet simpel zijn omdat ze een extra sensor moeten plaatsen op het prismawiel. Maar heb je dit al gemeld bij Martin Proffesional?
      citaat:
      Ter informatie: alle heads hebben software versie 1.4.3
      Dat is de laaste software versie.

------------------------------------------------
      Without colour, there is no perception
      MvG

Gerrit Schottert
      Controllux

Comment

• LJ Gerrit
        • Apr 2002
        • 479

citaat:Geplaatst door cornedure

[off topic] Hola, wacht eens even. Wij zijn ZEER te spreken over de Entour. Maar er zijn nog softwarefouten. En dat ik niet direct mails verstuur naar fairlight met de softwarefouten komt omdat bij mijn weten daar nooit naar gevraagd is.
        Ik zeg ook niet dat jullie negatief zijn.. Als je je "softwarefouten" tegenkomt is het logisch dat je de leverancier daarvan op de hoogte steld. Het wil niet zeggen dat het per defenitie een softwarefout is.
        citaat:
        Trouwens, op de website van Martin is er nergens een forumgedeelte om bugs te melden.
        Klopt deze is alleen toegankelijk voor ons. Helaas kan ik daar niets aan veranderen.
        citaat:
        Vermits je zelf veelvuldig op het forum komt vond ik dit het ideale medium om de fouten aan te brengen EN te bespreken. Zo kan je niet alleen aan de mailer zelf een antwoord geven, maar ook aan alle andere mensen die dat probleem ondervinden. Want ook wij krijgen graag feedback. Stel je trouwens eens de omgekeerde situatie voor waar iedereen zijn persoonlijke bugs rapporteert aan Fairlight. Zo'n 200 keer dezelfde mail, dat wordt leuk.
        Er is ook niks mis mee om feedback via dit forum onder de aandacht te brengen.
        200x dezelfde mail? Dan is het probleem wel serieus. We wachten de mails af!
        citaat:
        Dus ik wil in het vervolg wel de softwarebugs doorsturen naar fairlight, maar prefereer liever een forum-gedeelte bij Martin zelf voor softwarebugs.
        Er is ook niks mis mee om feedback via dit forum onder de aandacht te brengen.
        Stuur ze gewoon naar Fairlight want helaas heb je geen toegang tot Martin. Maar mail Martin dit probleem, misschien starten ze wel een forum voor gebruikers net als bij alle controllers van Martin.

citaat:
        Voor het intensiteitprobleem
        Gebruikte paneel: Avolites Azure of Avolites Pearl 2004
        Personality: 16 bit mode
        Dimmer setting (dICU): DIM1 en DIM2, maakt niet uit

Dus Gerrit, op welk panneel werkt de intensiteit van de head goed
        HaHa MaXXyz!!!!!
        MvG

Gerrit Schottert
        Controllux

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Fair(light) enough! Mijn mail met beschreven problemen is onderweg, heb er ook bijgezet welke console (Zero88 Frog) en OS versie (1.4.3) ik gebruik.

Comment

• LJ Gerrit
            • Apr 2002
            • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)

Fair(light) enough! Mijn mail met beschreven problemen is onderweg, heb er ook bijgezet welke console (Zero88 Frog) en OS versie (1.4.3) ik gebruik.
            Mail is ontvangen en is door onze TD in behandeling genomen.
            MvG

Gerrit Schottert
            Controllux

Comment

• Dj Nvie
              • Dec 2004
              • 155

wat zou e.v.t. een alternatief voor deze mv zijn?
              Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

Working...