[off topic] Hola, wacht eens even. Wij zijn ZEER te spreken over de Entour. Maar er zijn nog softwarefouten. En dat ik niet direct mails verstuur naar fairlight met de softwarefouten komt omdat bij mijn weten daar nooit naar gevraagd is.
Trouwens, op de website van Martin is er nergens een forumgedeelte om bugs te melden.
Vermits je zelf veelvuldig op het forum komt vond ik dit het ideale medium om de fouten aan te brengen EN te bespreken. Zo kan je niet alleen aan de mailer zelf een antwoord geven, maar ook aan alle andere mensen die dat probleem ondervinden. Want ook wij krijgen graag feedback.
Stel je trouwens eens de omgekeerde situatie voor waar iedereen zijn persoonlijke bugs rapporteert aan Fairlight. Zo'n 200 keer dezelfde mail, dat wordt leuk.
Dus ik wil in het vervolg wel de softwarebugs doorsturen naar fairlight, maar prefereer liever een forum-gedeelte bij Martin zelf voor softwarebugs.[/off topic]
ON TOPIC:
Voor het intensiteitprobleem
Gebruikte paneel: Avolites Azure of Avolites Pearl 2004
Personality: 16 bit mode
Dimmer setting (dICU): DIM1 en DIM2, maakt niet uit
Dus Gerrit, op welk panneel werkt de intensiteit van de head goed
Trouwens, op de website van Martin is er nergens een forumgedeelte om bugs te melden.
Vermits je zelf veelvuldig op het forum komt vond ik dit het ideale medium om de fouten aan te brengen EN te bespreken. Zo kan je niet alleen aan de mailer zelf een antwoord geven, maar ook aan alle andere mensen die dat probleem ondervinden. Want ook wij krijgen graag feedback.
Stel je trouwens eens de omgekeerde situatie voor waar iedereen zijn persoonlijke bugs rapporteert aan Fairlight. Zo'n 200 keer dezelfde mail, dat wordt leuk.
Dus ik wil in het vervolg wel de softwarebugs doorsturen naar fairlight, maar prefereer liever een forum-gedeelte bij Martin zelf voor softwarebugs.[/off topic]
ON TOPIC:
Voor het intensiteitprobleem
Gebruikte paneel: Avolites Azure of Avolites Pearl 2004
Personality: 16 bit mode
Dimmer setting (dICU): DIM1 en DIM2, maakt niet uit
Dus Gerrit, op welk panneel werkt de intensiteit van de head goed

Mijn mail met beschreven problemen is onderweg, heb er ook bijgezet welke console (Zero88 Frog) en OS versie (1.4.3) ik gebruik.

Comment