Nieuwe moving heads

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SV
    • May 2003
    • 3

hi,
    ik kan je in iedergeval vertellen dat de 5 star spica 400 een zeer hoge licht opbrengst heeft, dat er een 400w of een 250w lamp in kan. En dat hij 4 kilo lichter is. Dit komt omdat er een electronische ballast inzit. Alleen is dit model pas vanaf september verkrijgbaar. Hij is trouwens ook zeer snel. En bovendien zitten alle 5 star modellen in de zelfde behuizing, ook de wash. (alleen de lenz daarvan is natuurlijk anders!) www.5star-systems.com

Comment

• jeff
      • Feb 2003
      • 18

Inderdaad de Spica 250 is heel snel, maar begint regelmatig uit zichzelf te bewegen !!! Het toestelletje maakt ook veel meer lawaai dan een Movitec !!!! Ik heb ze reeds aan het werk gezien bij een groot Belgisch verhuurbedrijf !!

De behuizing is gewoon plastic. Persoonlijk vindt ik het speelgoed.

Comment

• LJ Bert
        • Apr 2003
        • 270

vandag een demo toestel van de mac 250 krypton gezien. dit toestel is echt wel de moeite zeker voor beurzen en dergelijke veel lichtopbrengst en prachtig design. Ps er is ook een nieuwe versie van de mac 500 op komst maar deze zal de mac 400 heten. zijn er nog vragen over martin??? de vertegenwoordiger van martin belgie is het hele weekend bij ons in de zaak aan het werk (eastwave te neerpelt).

Groetjes Bert

hehe wat een gedoe

Comment

• CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

Tja als die macs hier in belgie nou es geleverd worden zijn ze ook hier te huur, maar dat kan nog wel ff duren naar ik begrepen heb. Dacht dat ze in nederland ook nog niet officieel verkocht werden tot op heden?

..:: Site Updated ::..
          Greetzzz,
          Tom
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• jeff
            • Feb 2003
            • 18

citaat:
            Tja als die macs hier in belgie nou es geleverd worden zijn ze ook hier te huur, maar dat kan nog wel ff duren naar ik begrepen heb.
            Tom ik begrijp u eigenlijk niet goed, de Belgische verdeler beweert al heel lang dat de Krypton zal leverbaar zijn. Nu blijkt het probleem (volgens hen een software probleem) nog steeds niet opgelost te zijn. Volgens ik uit de e-mail kan uitmaken hebt u reeds Krypton toestellen besteld ?

Een toestel bestellen, dat nu reeds problemen heeft, en dit zonder het in een perfect werkende toestand gezien en getest te hebben ?!

Dat belooft voor de toekomst !!

Dan zou ik liever opteren voor een ander toestel waarvan de kwaliteit reeds bewezen is !!!

Groeten,

Jeff

Comment

• CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

Tja het is en blijft een raar verhaal wat betreft die kryptons, de ene in nederland zegt dat ze gewoon te koop zijn, de andere zegt dat ze officieel nog niet verkocht worden, belgie alleen nog maar gehoord dat ze nog niet geleverd worden van importeur uit (idd softwarefouten).

Wat betreft andere toestellen: heb het ook zitten overwegen, maar blijf zelf ook met het probleem inhuurbaarheid zitten, oude mac250 begin ik sowieso niet meer aan, en er zijn hier in limburg wel een aantal adressen waar ik de kryptons kan bijhuren.. dus jah.

Zit ook te kijken naar coemar.. maar zie dat spul maar es ergens makkelijk bij te huren, beetje in de buurt (en liefst niet alleen de 250 spot, maar ook wash, 575 en evt 1200 versies. Zelfde geldt beetje voor andere merken ook.

..:: Site Updated ::..
              Greetzzz,
              Tom
              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...