leuke nieuwe laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Bij dat demo filmpje van de clublaser van medialas ben ik wel benieuwd naar hoe snel dat ding eigenlijk is, dit omdat ik vaak zwarte vlekken zie, nou weet ik niet of op dat moment mijn computer juist even hapert, of dat er op dat punt geen rook was of wat dan ook. Eerst dacht ik dat het zo hoort maar verderop in het filmpje zie je bij de purple people eater (hoe kom je er op?) dat je sommige stukken tekst niet kan lezen en dat dat poppetje soms zijn hoofd mist. Komt dit dan omdat de laser dan veel te verwerken heeft, want op die punten zie ik dat er een groot oppervlak wordt gevuld door de laser en op de stukken tussendoor dat je het 'monster'ziet praten dan is de rest zwart en doet hij het gewoon goed. Dus mijn vraag even duidelijk: ligt dit aan de laser of aan mijn computer?

DJ.T Was Here
    We're ready to party, are you?

Comment

• Roeltej
      • May 2001
      • 761

citaat:
      Bij dat demo filmpje van de clublaser van medialas ben ik wel benieuwd naar hoe snel dat ding eigenlijk is, dit omdat ik vaak zwarte vlekken zie, nou weet ik niet of op dat moment mijn computer juist even hapert, of dat er op dat punt geen rook was of wat dan ook. Eerst dacht ik dat het zo hoort maar verderop in het filmpje zie je bij de purple people eater (hoe kom je er op?) dat je sommige stukken tekst niet kan lezen en dat dat poppetje soms zijn hoofd mist. Komt dit dan omdat de laser dan veel te verwerken heeft, want op die punten zie ik dat er een groot oppervlak wordt gevuld door de laser en op de stukken tussendoor dat je het 'monster'ziet praten dan is de rest zwart en doet hij het gewoon goed. Dus mijn vraag even duidelijk: ligt dit aan de laser of aan mijn computer?

DJ.T Was Here
      Komt door de laser...

-----------------------------
      Hohoho... wat kan ik hier neerzetten?
      Vitality Show

Comment

• -Bart-
        • May 2001
        • 827

citaat: Komt door de laser...
        Komt door de camera die de show heeft opgenomen. Is zo'n beetje het zelfde effect als je met een camera opnames van een monitor of tv-scherm maakt, dan loopt er ook een donkere horizontale balk door je beeld. Hier is bij lasershow opnames vrij weinig aan te doen omdat de camera niet (of heel er lastig) aan de laser te sync-en is. Bij beam shows valt dit effect wel mee omdat deze effecten uit vrijweinig punten bestaat. Dus kunnen er relatief veel plaatjes per seconde worden geprojecteerd. Bij gecompliceerde animaties heeft de laser het knap moeilijk om 20 frames per seconde te halen. Als de camera dan niet sync loopt met de projector kunnen er idd wat stukken uitvallen.

<font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Merijndj
          • Mar 2001
          • 660

ik heb de volgende lasers gevonden:

Groeten,

Merijn

Ik heb mijn eigen modelhovercraft....
          zie mijn profiel voor een foto.

Comment

• mbottens
            • Feb 2004
            • 743

citaat:Hallo allemaal,
            heb van m'n leverancier net info ontvangen over lasers van "Stagelight". Heeft hier iemand ervaring mee?
            Effe ter info de eindgebruiksprijzen:
            20mW green: 1099€
            30mW green: 1199€
            100mW green: 2420€
            60mW green op movinghead: 2949€
            60mW blauw: 4849€
            jullie reacties?
            Van welke leverancier heb je dit gehoord en is dat een importeur of een winkelier?
            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• robbert2
              • Nov 2003
              • 11

ben zelf na de demo video wel heel benieuwd geworden naar de prijs van de medialass clublaser iemand enig idee

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

Kep ook die hele demo-film afgekeken. Best wel kicken. [8D]

De slechte kwaliteit komt idd door de camera en ook door de compressie van de film.
                Als je dit filmpje in de originele kwaliteit online wil zetten, is ie een paar gigabyte. Dus dat duurt lang om down te loaden

Alleen dit is wel erg matige kwaliteit. [xx(]

En die Purple People Eater: hoe kom je er ook echt op? []

Comment

• driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

voor de 100mW versie is het 6000€
                  Een hele prijslijst kan je aanvragen op www.medialas.com
                  maar kheb ze niet bij de hand,
                  je moet ook wel rekenen dat je een PC nodig hebt voor de sturing.
                  of een LCC avatar die héél handig is...
                  [CENTER] [/CENTER]

Comment

• -Bart-
                    • May 2001
                    • 827

citaat:een LCC avatar die héél handig is...
                    Oh ja? ervaringen? Deel ze met ons!
                    <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3148

citaat:Geplaatst door robbert2
                      ben zelf na de demo video wel heel benieuwd geworden naar de prijs van de medialass clublaser iemand enig idee
                      Sorry dries, ik kreeg bij M*s*k Pr*d*kt*v deze prijzen te zien. Toch maar ff erbij gezet:
                      citaat: Laser MediaLas Avatar V 100 Lasersystem 1x Catweazle 100mW, 1x Avatar Pult, Zubehör
                      6.780,00 Euro
                      Laser MediaLas Avatar V 150 Lasersystem 1x Catweazle 150mW, 1x Avatar Pult, Zubehör
                      7.150,00 Euro
                      Laser MediaLas Avatar V 75 Lasersystem 1x Catweazle 75mW, 1x Avatar Pult, Zubehör
                      6.380,00 Euro
                      Laser MediaLas Avatar V Power 1W Lasersystem 1x Catweazle 1000mW, 1x Avatar Pult, Zubehör
                      18.880,00 Euro
                      Laser MediaLas Avatar V Power 500 Lasersystem 1x Catweazle 500mW, 1x Avatar Pult, Zubehör
                      15.980,00 Euro
                      Laser MediaLas Avatar V Power 700 Lasersystem 1x Catweazle 700mW, 1x Avatar Pult, Zubehör
                      16.780,00 Euro

Comment

• djloverbot
                        • Mar 2004
                        • 14

citaat:Geplaatst door NiTRO

Voor de mensen die nog steeds opzoek zijn naar een leuke laser
                        die dmx bedienbaar is en waar je een keuze kan maken van 255 patroontje dan is dit wel leuk, heb dat ding in een cafe gezien en is erg leuk: www.sonicsupport.nl

grtzzz
                        ERC

Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech
                        ik heb nu op me site ook een hoop info staan over de spooky
                        mijn site is www.scanlight.tk ik ben er nog aan bezig maar hij is al online , als ik een video heb gevonden van de spooky komt hij er ook nog op , maar die ben ik nog steeds aan het zoeken [V]

ook staat hier de video op van de catweazle
                        lasers the best light effect there is :P

Comment

Working...