Bij dat demo filmpje van de clublaser van medialas ben ik wel benieuwd naar hoe snel dat ding eigenlijk is, dit omdat ik vaak zwarte vlekken zie, nou weet ik niet of op dat moment mijn computer juist even hapert, of dat er op dat punt geen rook was of wat dan ook. Eerst dacht ik dat het zo hoort maar verderop in het filmpje zie je bij de purple people eater (hoe kom je er op?
) dat je sommige stukken tekst niet kan lezen en dat dat poppetje soms zijn hoofd mist. Komt dit dan omdat de laser dan veel te verwerken heeft, want op die punten zie ik dat er een groot oppervlak wordt gevuld door de laser en op de stukken tussendoor dat je het 'monster'ziet praten dan is de rest zwart en doet hij het gewoon goed. Dus mijn vraag even duidelijk: ligt dit aan de laser of aan mijn computer?
DJ.T Was Here
) dat je sommige stukken tekst niet kan lezen en dat dat poppetje soms zijn hoofd mist. Komt dit dan omdat de laser dan veel te verwerken heeft, want op die punten zie ik dat er een groot oppervlak wordt gevuld door de laser en op de stukken tussendoor dat je het 'monster'ziet praten dan is de rest zwart en doet hij het gewoon goed. Dus mijn vraag even duidelijk: ligt dit aan de laser of aan mijn computer?DJ.T Was Here

]
Comment