Eeeehhh yepz zeker een understatement ! Vind uberhaubt de redenatie niet echt volledig. Voor een snel-te-programmeren, muziekshowtje, waarbij je live veel wilt ingrijpen zou ik Avo kiezen. Zodra je tijd hebt en eisen gaat stellen aan ECHT mooie effecten, strakke timing, en serieuze moving-light opties, kom je snel bij hog/gma.
Middelgrote tafel...Hoe, Waar, Welke, Waarom...
Collapse
X
-
Vind dat je bij een hog1000 even snel kan ingrijpen als bij een avo pearl hoor. misschien zelfs sneller. En als je het snel moet proggen enzo, en weinig tijd hebt om te proggen dan heb ik ook nog altijd liever een hog1000 (of een diamond zoals afgelopen weekend [B)])citaat:Geplaatst door AJB
Eeeehhh yepz zeker een understatement ! Vind uberhaubt de redenatie niet echt volledig. Voor een snel-te-programmeren, muziekshowtje, waarbij je live veel wilt ingrijpen zou ik Avo kiezen. Zodra je tijd hebt en eisen gaat stellen aan ECHT mooie effecten, strakke timing, en serieuze moving-light opties, kom je snel bij hog/gma.
Voordeel van avo is dat hij wel beter in de markt ligt voor verdere uithuur. Want wie kent nu geen Pearl?Life is a freakshow, I just do the lightingComment
-
Beste Koen, je kunt wel vindendat de hog1000 net zo direct accessable is als een pearl, maar het is niet zo... Pearls hebben nou eenmaal meer hardware buttons, en zijn volledig ontworpen voor het live-ingrijpen. Natuurlijk kan een hog1000 dit ook, maar omslachtiger en minder direct dan een avo...If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Daarom heb ik ook bijna altijd een wing aan de HogII hangen.citaat:Geplaatst door AJB
Beste Koen, je kunt wel vindendat de hog1000 net zo direct accessable is als een pearl, maar het is niet zo... Pearls hebben nou eenmaal meer hardware buttons, en zijn volledig ontworpen voor het live-ingrijpen. Natuurlijk kan een hog1000 dit ook, maar omslachtiger en minder direct dan een avo...
Comment
-
De expansion wing is zeker een zinvolle extra voor live-shows ! Maar nog steeds is de hog dan niet zo toegankelijk als bijv. een diamond 3/4 (we moeten tenslotte gelijke prijsklasses vergelijken). Ben zeer benieuwd naar de Maxxyz...If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
Arvid Buit
-
Nou Arvid,citaat:Geplaatst door AJB
De expansion wing is zeker een zinvolle extra voor live-shows ! Maar nog steeds is de hog dan niet zo toegankelijk als bijv. een diamond 3/4 (we moeten tenslotte gelijke prijsklasses vergelijken). Ben zeer benieuwd naar de Maxxyz...
Zie ik je op de theater vakbeurs???? Of gaan we onder het genot van een lekker kopje Bemmelse koffie de MaXXyz bekijken??
Without colour, there is no perception
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
Zal ivm jouw drukte eerst ff kijken op de vakbeurs, maar daarna sla ik je aanbod voor bemmelse koffie zeker niet af, om eens dieper op de tafel in te gaan !
grtz ArvidIf your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
Arvid Buit
-
Ik denk dat dat afhankelijk is van hoe je je tafel programmeert. Ik zou niet weten waar ik toegankelijkheid verlies op de Hog met een wing.citaat:Geplaatst door AJB
De expansion wing is zeker een zinvolle extra voor live-shows ! Maar nog steeds is de hog dan niet zo toegankelijk als bijv. een diamond 3/4 (we moeten tenslotte gelijke prijsklasses vergelijken).
Wellicht komt dit doordat ik vaker achter de hog dan achter de diamond sta, maar begrijp serieus het probleem nog niet helemaal.Comment
-
Uiteraard is het afhankelijk van je manier van programmeren, en met je eigen stijl kom je ene heel eind, maar een avolites tafel heeft gewoon massa's hardbuttons. De direct access die je hier onder kwijt kunt, is zo groot, dat zelfs een hog daar niet aan kan tippen...If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
Arvid Buit

Comment