Ok, ik ga eens checken. thnx
A.C.L.
Collapse
X
-
Euh ja Ozzy.. is eigen aan een ACL.citaat:Geplaatst door ozzy
Wat zeg je Tiemen? 25 branduren? Zo weinig?citaat:Par 36 A Lamp Par 36 Aircraft 4596 250W / 28V 25 branduren € 27,90
IS ook de bedoeling dat die dingen als effect gebruikt worden en niet om constant te branden!
PS : meest voorkomende aantal branduren is 25 / 100If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Maar deze zijn vereweg van gelijk aan een acl.citaat:Geplaatst door CyberNBD
Die ACL lampen bestaan ook in PAR64 formaat, die hebben stuk grotere bundel... Max vermogen lamp voor par 36 zijn volgens mij die 120V 650W dingen.
Dat zijn flood's als in blinders.
Comment
-
Kijk maar eens op http://catalog.gelighting.com en zoek naar sealed beam lampen of op airport...
Daar staan ze allemaal.
FonsComment
-
Wordt het meest gebruikt als een gewone fourbar par64 met een link op. 2 fourbar 64 is eigenlijk 1 set ACL. (met ACL lampen uiteraard...) ze worden ook los verhuurd. Greetzzz, Joeri
citaat:Geplaatst door Evert
Heeft iemand toevallig ook een plaatje (geen plaatje van een landingsbaan
) waarop je kunt zien hoe zo'n ACL eruit ziet??
Ik ben wel nieuwschierig...
tsjuus.
Comment
-
Par36-blinders met lampen van 650W op 120V (per 2 in serie), in behuizingen van 2, 4, 6, 8 of 12.
Deze zijn beter bekent als DWE lampjes , gebruikt voor mole-fay dus
*** created light so in a way were just advertising ***.Comment
-
Echte ACL zijn de 600W versies volgens mij , en ze worden gebruikt op het vliegtuig volgens mij , kan me niet voorstellen dat je acl's op de grond zet , krijg je allemaal beams en da's niet echt handig om te landen.
600 Watt wordt zelden gebruikt wegens te zware comsuptie en weinig mensen hebben een 5000 watt dimmer voorhanden , de 8x250 Watt is veruit de populairste.
Heb al's op een fuif met zo'n 4-bar in m'n handen staan zwaaien , enorm effekt
, mischien was ik wel het eerste intelligent lampje.
-
Als je het mij vraagt niet echt intelligent, ik had je persoonlijk per direct de buhne af geschopt.citaat:Geplaatst door Wiggalowile
Comment
-
Tsja , I guess you had to be there , enne het was echt wel verantwoord hoor zelf geplaatst en eigen lampen .citaat:Geplaatst door Showtechniek
Als je het mij vraagt niet echt intelligent, ik had je persoonlijk per direct de buhne af geschopt.citaat:Geplaatst door Wiggalowile
Trouwens hoe had jij op die buhne geraakt ? [V]
-
Geplaatst? waarna je het weer demonteerde en ter hand nam?citaat:Geplaatst door Wiggalowile
zelf geplaatst
En dat maakt het verschil...??citaat:Geplaatst door Wiggalowile
eigen lampen
Dat is toch nog altijd mijn werkomgeving..citaat:Geplaatst door Wiggalowile
Trouwens hoe had jij op die buhne geraakt ? [V]
No hard feelings...
Comment
-
Ja ik heb niet lopen rennen met die handel , gewoon draaien met die bar.
En zolang je die avond niet werdt betaald was dit niet jou werkomgeving.
Non taken...ik versta dat het verkeerd overkomt daarom dat ik zeg , you had to be there.*** created light so in a way were just advertising ***.Comment

Comment