Toen ik net kwam werken bij het verhuurbedrijf, werd mij gelijk een pilot 2000 onder mn neus geschoven. Ik had al een keertje gewerkt met een pilot, dus echt moeilijk was het niet voor me. Totdat ik een bandje moest belichten. ik kreeg een sgm studio 24 en de pilot mee. WAARDELOOS!!! Heb ook direct gezegd tegen mn baas dat dit niet werkt. Hij was het er wel mee eens en heeft toen de pilot verkocht en hij heeft toen lightjockey van Martin aangeschaft. dit werkt iets beter (het is wel wat geknooi). Ik roep cues, standen, kleuren etc... op via mn registers en presets. Op deze manier kan ik snel ingrijpen bij live-acts. De dimmers heb ik via global-patch doorgelinkt en de kleuren etc. staan ook onder een paar schuiven. Het is een heel getob, maar het werkt. Maar ik ga binnenkort zeiken om een sgm studio 24 scan control, omdat we binnenkort ook een zwik mh's erbij krijgen. Kan iemand me vertellen of dit een fijne tafel is om mee te werken? Ik heb namelijk geen zin om nog jarenlang met lightjockey te werken. Vereist nogal veel moeite en tijd. bovendien ben ik de enige op het werk die er verstand van heeft.
Alvast bedankt voor evt. reacties!!!
Thomas (ik dus...)
Alvast bedankt voor evt. reacties!!!
Thomas (ik dus...)

Comment