Beginner

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Originally posted by Hugovd89
    Rinus dit bedoel je toch niet serieus mag ik hopen, 15jaar en dan al een business plan?
    Een antwoord op de ambitie om "voor jezelf te beginnen".
    Dat klinkt heel anders dan "ik wil mijn hobby (= geluid) uitbreiden"
    - met licht waar ik geen verstand van heb.
    Waarom is mij dan een raadsel want dan is de hobby al gauw geen hobby meer?
    Daaruit mag ik dan opmaken dat het investeren in licht een zakelijke intentie heeft.
    Fout door mij begrepen wellicht, maar de TS was dan ook mega-vaag.
    En "met de kennis van nu" - kijk je achteraf elke koe wel in de kont.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Svartrose
      • Apr 2008
      • 229

...of download een gratis programma waarmee je licht kan simuleren. Bijvoorbeeld Grandma OnPC samen met grandMA 3D.

Het is zonde om geld over de balk te smijten omdat je de juiste keuzes nog niet kan maken.

Ik kan het op zich waarderen als mensen ver vooruit denken, maar zonder basiskennis loop je tegen de lamp.

Comment

• lightjockey ty
        • Jan 2010
        • 36

wat ik ook niet helemaal snap is dat je zegt dat je theatertechnicus wil worden maar eigenlijk een drive-in show wil aanschaffen en op feestjes draaien. en het verschil tussen een theatertechnicus of een lightjockey/dj is er zeker. ik raad je dan ook aan om bij een theater te werken als je theatertechnicus wilt worden

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1087

Originally posted by lightjockey ty
          wat ik ook niet helemaal snap is dat je zegt dat je theatertechnicus wil worden maar eigenlijk een drive-in show wil aanschaffen en op feestjes draaien. en het verschil tussen een theatertechnicus of een lightjockey/dj is er zeker. ik raad je dan ook aan om bij een theater te werken als je theatertechnicus wilt worden
          En dat is een zeer wijs advies! Een par in een stopcontact prikken is niet anders, maar de doelstellingen zijn voor beide takken van sport compleet anders.

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...