Goede avond,
Ik ben nu al een tijdje rond aan het zoeken maar denk dat ik de verkeerde benaming ervoor heb of verkeerde trefwoorden gebruik.
Ik wil me gaan verdiepen in endshow's oftewel, Je hebt een nummer wat gekozen word door het festival zelf, en daar ga je je licht op programmeren.
Vaak ook vuurwerk(als dat aanwezig is op het festival).
Maar hoe word dit gedaan? en zijn er programma's voor die gewoon op windows werken.
Ik heb het liefst een programma wat lijkt op Dashlight 3D.
Ik wil dus ook in 3d kunnen zien wat er daadwerkelijk gebeurt.
Het gaat voornamelijk over de mh's die ik dan wil programmeren. geen theater gebeuren maar voor festival's.
Is hier een of ander programma voor. Ik heb nog helemaal geen rand apparatuur.
En dan komt mijn volgende vraag, als er iets is waar ik mee vooruit kan om te leren, en het is me ook daadwerkelijk gelukt om iets te maken. is het dan mogelijk om het uit te voeren met een SGM scan commander 24?
Met vriendelijk groet,
Stephan
ps. is er iets niet duidelijk of moet ik uitgebreider zijn. Vragen!
Ik ben nu al een tijdje rond aan het zoeken maar denk dat ik de verkeerde benaming ervoor heb of verkeerde trefwoorden gebruik.
Ik wil me gaan verdiepen in endshow's oftewel, Je hebt een nummer wat gekozen word door het festival zelf, en daar ga je je licht op programmeren.
Vaak ook vuurwerk(als dat aanwezig is op het festival).
Maar hoe word dit gedaan? en zijn er programma's voor die gewoon op windows werken.
Ik heb het liefst een programma wat lijkt op Dashlight 3D.
Ik wil dus ook in 3d kunnen zien wat er daadwerkelijk gebeurt.
Het gaat voornamelijk over de mh's die ik dan wil programmeren. geen theater gebeuren maar voor festival's.
Is hier een of ander programma voor. Ik heb nog helemaal geen rand apparatuur.
En dan komt mijn volgende vraag, als er iets is waar ik mee vooruit kan om te leren, en het is me ook daadwerkelijk gelukt om iets te maken. is het dan mogelijk om het uit te voeren met een SGM scan commander 24?
Met vriendelijk groet,
Stephan
ps. is er iets niet duidelijk of moet ik uitgebreider zijn. Vragen!
Comment