Avolight Tiger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FLS
    • Aug 2008
    • 72

Ik denk dat mensen die een dry hire bij jou willen doen eerder voor een tiger kiezen dan voor een tiger touch. (ik heb nog niet met de touch gewerkt maar denk dat hij niet helemaal gekijk is.)
    Dus als iemand die een pearl gewend is sneller voor een tiger kiezen dan voor een touch.

En toch moet je je afvragen of het natuurlijk wel de moeite is om het te kopen mocht je ze maar 3x per jaar verhuren dan is het zonde geld, hoevaak heb je ze momenteel zelf al nodig gehad en hoevaak heb je al een aanvraag gehad er voor?

En een 575 wordt denk ik wel sneller gekozen ivm 2de gobo wiel en 2de kleuren wiel (ook een 4 delige prisma)ook kan je met deze spot bundel kleiner maken want met de 250 krypton weer niet kan.

sommetje mac krytpon met kist +- 2600 euro ex per 2 dus 5200 euro avolites met kist a 4500 euro dus kleine 10.000 ex ben je er wel voor kwijt.

Groet

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Dat is ook wat ik in mijn hoofd heb zelf schat ik 1x per maand de Avo op pad mee te nemende rest kan ik wel met sunlite

Voordeel van de touch is dat deze zoals eerder gezegd nog een heel leven voor zich heeft en de tiger al aan zijn max zit als je me begrijpt.

De touch word de komende paar jaar doorontwikkeld en de tiger niet meer..

Dus de touch heeft in mijn ogen wel meer toekomst en is makkelijker te bedienen zoals er gezegd wordt ( moet het zelf nog gaan ondervinden want ik ken hem niet )

over de Mac 575 heb ik ook vraagtekens omdat voor de kleine klusjes die mik doe deze gewoon te groot is.

Maar goed als de tijd rijp is ga ik langs en kijk naar de mogelijkheden met beide tafels en heads en natuurlijk ook naar het budget.

Tis toch een aankoop waarover goed moet worden nagedacht
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• FLS
        • Aug 2008
        • 72

wat wel niet vaak voor komt is de robe robins 300 kijk daar eens naar misschien wel leuk, kleine kop met veel mogelijkheden.

Over de touch dat hij verder ontwikkeld wordt heb je gelijk in, maar voor de rest zal de standaard tiger wel sneller verhuurd worden. (ik ken namelijk geen verhuur bedrijf die alleen een touch heeft zonder te kunnen terug vallen op een standaard versie)

Maar als hij natuurlijk net zo makkelijk is dan is het zeker wel leuk.

Succes met kiezen en laat je goed informeren bij importeurs of dealers.
        kijk ook wel even wat je klanten zelf gebruiken en willen bij huren.

Groet

Comment

Working...