[FONT=Verdana]Hallo,[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Ik ben van plan een MA Commander 48-6 te kopen. Zelf werk ik nu nog met de MA Commander 48 analoog (ja een oldtimer!).[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Maar voor dat ik hem koop wil ik graag weten of de nieuwe lichttafel dezelfde mogelijkheid heeft wat sets maken betreft als de oude analoge versie. Dus mijn vraag: Zijn die 48 flashknoppen onder de tweede rij faders flashknoppen om sets mee te maken? Dus kan ik bijvoorbeeld kanalen 1, 2, 3, 25, 32, 37, 47 programeren op flashknop 32?[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Verder nog wat overige vragen:
1. Zit er een flashmaster op?
2. Chaser?
3. Autofade?
4. Op de oude tafel heb je 4 specials, heb je zoiets op op de nieuwe tafel?
5. Singleflash?
6. Verschillende banken? Op de oude tafel heb je er 6. 3 en 3 met punt.
7. Blackout
8. Zijn er nog wat leuke extra's die nieuw voor me zullen zijn?[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Ik werk met een dimmer die 42 dim/switch kanalen heeft, en vier 2kW specials heeft. Niet met movingheads enzo. Gewoon parcans, floodlights, floorspots, etc.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Jeffrey Bruil[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Ik ben van plan een MA Commander 48-6 te kopen. Zelf werk ik nu nog met de MA Commander 48 analoog (ja een oldtimer!).[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Maar voor dat ik hem koop wil ik graag weten of de nieuwe lichttafel dezelfde mogelijkheid heeft wat sets maken betreft als de oude analoge versie. Dus mijn vraag: Zijn die 48 flashknoppen onder de tweede rij faders flashknoppen om sets mee te maken? Dus kan ik bijvoorbeeld kanalen 1, 2, 3, 25, 32, 37, 47 programeren op flashknop 32?[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Verder nog wat overige vragen:
1. Zit er een flashmaster op?
2. Chaser?
3. Autofade?
4. Op de oude tafel heb je 4 specials, heb je zoiets op op de nieuwe tafel?
5. Singleflash?
6. Verschillende banken? Op de oude tafel heb je er 6. 3 en 3 met punt.
7. Blackout
8. Zijn er nog wat leuke extra's die nieuw voor me zullen zijn?[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Ik werk met een dimmer die 42 dim/switch kanalen heeft, en vier 2kW specials heeft. Niet met movingheads enzo. Gewoon parcans, floodlights, floorspots, etc.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Jeffrey Bruil[/FONT]

) Maar faden kan uiteraard niet.
Comment