Flightcase voor Mania SCX 500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikkezelf999
    • Feb 2010
    • 1

Flightcase voor Mania SCX 500

Hallo,

Ik heb net twee Martin Mania scx500 gekocht. Voor ik er mee weg ga, wil ik wel graag een goede flightcase hebben. Nu kan ik er geen vinden die er speciaal voor gemaakt is.
    Hebben jullie tips welke ik het beste kan gebruiken & aanschaffen?

groeten,
    Martijn
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Martin Mania SCX500 Scanner cases,

En wat gebruikelijk is in de dit wereldje: Je bouwt een relatie op met een flightcasebouwer -> Duty Cases bijvoorbeeld.
    Last edited by geenstijl21; 19-02-10, 15:18.
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• Yusuf
      • Jan 2011
      • 3

Originally posted by geenstijl21
      Martin Mania SCX500 Scanner cases,

En wat gebruikelijk is in de dit wereldje: Je bouwt een relatie op met een flightcasebouwer -> Duty Cases bijvoorbeeld.
      geen stijl was jij niet de gene die niet meer dan 10% van aanschafwaarde appratur uitgaf voor flightcsse... hoe bouw je dan een band met een bouwer...

Comment

• Dr. Mono
        • Feb 2011
        • 3

Ik zit momenteel ook met hetzelfde probleem, en ik had graag voor de handelbaarheid maximum 2 scanners per kist.
        Als ik ga berekenen wat het mij aan materiaal kost om 2 kisten te bouwen kom ik met gemak aan €270.
        Een alternatief dat ik momenteel aan het bestuderen ben is een Flightcase van een draaitafel. (DAP) Mits wat handigheid om te bouwen tot FC voor de scx 500 en dat voor €130 plus wat schuim.

Mischien een gedachte?

Comment

Working...