mac 600 of mac 250 wash

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristofb
    • Sep 2006
    • 91

    #31
    die upgrade maakt die 250 wel zééér interessant...

    Comment

    • LJmalcolm

      #32
      ----------
      Last edited by Guest; 20-09-09, 15:11. Reason: -

      Comment

      • Harmen
        • Sep 2003
        • 379

        #33
        The LightNetwork

        als je op het bovenstaande linkje klikt kom je uit bij de specs, datum is 20 juli 2009.

        Comment

        • R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

          #34
          Hoi,

          Okayokay, die jaren zijn wat overdreven, moet zijn dat ze een jaar of 10 oud waren en 8 jaar hadden gedraaid. die uren gaat over het gebruik in de efteling sprookjesshow, die draaide van eind maart tot eind oktober, uren waren gebaseerd op hoogseizoen, da's de helft van de tijd, laagseizoen draaiden ze 8 uur per dag.

          Comment

          • Marco89
            • Oct 2008
            • 27

            #35
            De mac250's zullen wat meer betrouwbaar zijn dan de 600s door de leeftijd. Verder is het misschien de moeite waard om op te zoeken hoe makkelijk je nog aan onderdelen voor 600's komt.

            Mac 250 is vet door zn opbrengst en snelheid. Kleuren zijn ook wel oke, maar heb um nooit naast een 600 gezien, dus durf ik niet te zeggen.

            Een nadeel van mac600s vind ik persoonlijk dat de shutters (als ze dicht zijn) nogal wat licht doorlaten. Vind ik vrij storend als ze acher een band staan, (bijv in OW) en ze worden niet gebruikt. Gooi dr dan altijd mn congo overheen, dan ist te doen, maar dat hoort niet te moeten.

            Verder zijn het vette washes, mede door hun opbrengst. Naast wat voor spots staan ze? Zijn dit mac700's of hoger, dan zou ik voor 600's gaan. Staan ze naast lichtere spots, dan voldoen de 250 washes prima.

            Comment

            • kristofb
              • Sep 2006
              • 91

              #36
              ze gaan in combinatie gebruikt worden met de martin 918 scanners.

              Comment

              • MEEO Licht en Geluid
                • Nov 2005
                • 950

                #37
                Dan is in mijn ogen MAC600 NT toch wel een betere keuze, mede door de hoge lichtopbrengst welke een 918 scan levert.
                MEEO Audio Licht Rigging,
                Mark van der Werff
                Groningen

                Comment

                • mustang1
                  • Sep 2006
                  • 94

                  #38
                  Pro 918 = Mac 500, dus de combinatie met een Mac 600 is dan zeker geen verkeerde keuze. Als hier een Mac 250 wash naast staat krijg je toch een heel ander effect. De 250 wash zal waarschijnlijk veel feller lijken.
                  Mooi spul, he?

                  Comment

                  • Harmen
                    • Sep 2003
                    • 379

                    #39
                    ik denk dat ze qua output aan elkaar gewaagd zijn, ook als je kijkt naar de door de fabrikant opgegeven specificaties. Daarnaast zie ik een mac 250 wash het liefst met een sterkere spot, bijvoorbeeld een mac 550/575 oid, op die manier prikt de spot er ook met gobo's nog doorheen. Dan heb je nog de al eerder aangehaalde levensduur en de verbeterde techniek... Mijn keuze zou zonder twijfel een 250 wash zijn!

                    Comment

                    • Bob Verbist
                      • Jul 2009
                      • 8

                      #40
                      Jeep nu ik weet dat hij samen met jullie scanners moet gebruikt worden is het idd beter van een 600 te nemen .

                      Veel bredere uitstraling

                      Comment

                      Working...