Titan Strobe 3000

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danny2D
    • Sep 2008
    • 6

Titan Strobe 3000

Hallo,

Heeft iemand hier toevallig de service manual van de Showtec Titan Strobe 3000?

Ik heb er hier een liggen welke het niet meer doet.
    Flitsbuis is ondertussen al vervangen.

Bij voorbaat dank,
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by Danny2D
    Hallo,

Heeft iemand hier toevallig de service manual van de Showtec Titan Strobe 3000?

Ik heb er hier een liggen welke het niet meer doet.
    Flitsbuis is ondertussen al vervangen.

Bij voorbaat dank,
    5 minutjes zoek werk

Alstublieft
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Danny2D
      • Sep 2008
      • 6

Deze heb ik al gevonden, maar ik moet de service manual hebben. Dit is de gewone handleiding die je standaard bij het product krijgt.

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Deze heb ik al gevonden, maar ik moet de service manual hebben. Dit is de gewone handleiding die je standaard bij het product krijgt.
        helaas niet internet verkrijgbaar. Of in ieder geval moeilijk.

Maar als je weet dat highlite de producent/leverancier is. Dan kun je net zo goed even een e-mail sturen. Dan weet je het direct

mvg Robin
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Danny2D
          • Sep 2008
          • 6

Originally posted by dj-wojcik
          helaas niet internet verkrijgbaar. Of in ieder geval moeilijk.

Maar als je weet dat highlite de producent/leverancier is. Dan kun je net zo goed even een e-mail sturen. Dan weet je het direct

mvg Robin
          Ik weet niet of highlite deze zomaar aan derden verstrekt?

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Ik weet niet of highlite deze zomaar aan derden verstrekt?
            dat klopt, daar kunnen ze wel eens moeilijk over gaan doen.

maar aan de andere kant staat weer: "niet geschoten is altijd mis"

Comment

• JustME125
              • Jun 2006
              • 297

en als ze de manual niet opsturen stuur je de strobe toch lekker naar hun. Lossen ze het daar wel op (wel ff kijken of een "profi" reparatie bij Highlite niet duurder is dan een nieuwe strobe)

Mzzls
              Correct me if I'm wrong

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Een stroboscoop is meestal niet zo ingewikkeld van opbouw. Lukt dus meestal ook wel zonder service manual.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Gerrit Hurkens
                  • Dec 2000
                  • 252

Waarschijnlijk heb je de Titan (om het zo lief mogelijk te zeggen) ietwat ruw verplaatst. Ik heb 4 Titans op mijn desk gehad van welke de trafo losgeschoten was van de print.
                  Bij sommige printen is de tranfo niet extra gezekerd bij sommige met kit, en sommige met een tywrap.

Check of de trafo defect is. Er zit ook een zekering in! (al eens aan gedacht?)
                  \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• JeroenVDV
                    • Mar 2004
                    • 963

Hopeloos...

Dat iedere disco, licht en lawaaiboer weet dat Highlite de "fabrikant" van 't spul is en toevallig in Nederland zit betekent NIET dat iedereen daar dus met z'n problemen terechtkomt!!!!

Je leverancier (DEALER) geeft je support en als je rechtstreeks bij Highlite koopt weet je prima wat de wegen zijn om reparaties af te handelen. Als dit spul dus bij een dealer is gekocht is DIE je aanspreekpunt!

Zou wat worden zeg...
                    Creating shows beyond Imagination

Comment

• @lex
                      • Jul 2006
                      • 1086

Voor een hele hoop importeurs geldt dat die het geen probleem vinden als er direct contact met hen wort gelegd over defecten en storingen. Bij dit soort producten is het vaak zo dat het (al dan niet onder garantie) door de service/reparatieafdeling van de importeur wordt opgelost. Dan scheelt het een hoop gezeur als dit direct met de klant wordt gedaan ipv via de dealer. Natuurlijk zijn er ook dealers en importeurs die er de voorkeur aan geven de importeur af te schermen van de klant.

@lex
                      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

Service van DAP en Showtec producten verloopt via de dealers, daar heb je ook je aankoop gedaan en de dealer is de partij waar je zaken mee doet.
                        Er zijn importeurs die zelf ook voor dealer spelen...Bij Highlite is dat niet zo.

Het ter beschikking stellen van service manuals is in mijn ogen een bijzonder ongewone en licht brutale vraag.
                        Wanneer je binnen het service apparaat valt van dit dealernetwerk weet je de weg, val je hier buiten dan heeft dat een reden.

Bel je Ford ook op als je een probleem in je electrische installatie van je auto hebt?
                        Die verwijzen je echt naar de dealer....

Onderwerp afgesloten: geen onderwerp van discussie
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...