Grand MA Playback Wing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Svartrose
    • Apr 2008
    • 229

Ha Meeo, zie hier jouw topic over bijna hetzelfde onderwerp als het mijne.

Hoe staat het met je project?

Midi maakt gebruikt van speciale code's voor faders, die worden niet ondersteunt door OnPC voor zover ik weet. Waar OnPC wel naar kan luisteren is de velocity waarde van een note. Maar de vraag is, is er software, of misschien ondersteunt de behringer het wel, die faders note velocity waardes kan uitsturen?

Hoe wil je de knoppen en faders gaan maken? Hoe krijg je de elektronica voor mekaar?

Maanden na topic-start kun je wel master en time faders aansturen. Geloof niet dat er nu nog iets is dat niet extern is aan te sturen. Jammer dat het vaak met een omweg moet, maarja, je kunt niet alles hebben voor die prijs.

Wil alles weten! :-)
    Last edited by Svartrose; 19-02-09, 22:54.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Faders kun je zeker aansturen via MIDI, alleen hoe wil je de master en timefader aansturen dan?

Project staat natuurlijk nog in de kinderschoenen.. Frontpaneeltje is echter gefreest nu en ik zal binnenkort kijken naar alle aanstuurelectronica via MIDI...

Ook wil ik binnenkort contact opnemen met MA zelf of zij hier geen bezwaar tegen hebben, ookal bieden ze zelf de mogelijkheid..
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• Svartrose
        • Apr 2008
        • 229

Assign -> exec [nummer] -> Special Master

Aha, zelf gefreest, of CNC?
        Heb zelf een advertentie geplaatst waarin ik vraag naar een goedkoop midikeyboard die ik kan verbouwen, maar de links die ik gaf in mijn topic is eigenlijk nog interessanter, zeker als je van hobbien houdt

Hoop niet dat MA ooit bepaalde functionalieiten op dit gebied uit OnPC haalt...
        Denk dat MA ervan uitgaat dat de grote jongens hier niet mee aan de haal gaan en gewoon 10.000 euro of meer op tafel leggen voor een echte GrandMA, en terecht.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
          • Nov 2005
          • 950

CNC gefreest

De link die jij gaf in je andere topic is precies wat ik gebruik.. De MIDIBOX is een mooie uitkomst en is geheel aan te passen aan je eigen wensen..

Als het project af is, en ik toestemming heb van MA om het uberhaupt te gebruiken, zal ik een projectfile online gooien..
          MEEO Audio Licht Rigging,
          Mark van der Werff
          Groningen

Comment

• Svartrose
            • Apr 2008
            • 229

Hoi MEEO, hoe staat het met jouw zelfbouw-GrandMA?

Met die van mij is het nog niet erg opgeschoten. Ik had een mooi ontwerp voor de kist, maar heb de plannen gewijzigd, het wordt een relatief kleine tafel. (ala Pearl 2xxx incl flightcase) Ik ben bezig met het frezen van alle gaten in de MDF kast.

Comment

Working...