Volgspot Vizier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ruudje
    • Feb 2008
    • 2

Volgspot Vizier

Weet iemand misschien waar ik infrarood viziertjes kan kopen voor op de volgspot? kan er namelijk niets van vinden op internet, dus als iemand een site weet of bedrijfsnaam dan ben ik jullie erg dankbaar.
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

Wij hebben voor onze Robert Juliat Aramis volgspots de volgende viziers gekocht:
    Target-Master, Voor een ieder die iets zoekt op het gebied van de Schietsport.

Tip: bestellen in de VS gaat je niet lukken, alle wapengerelateerde artikelen mogen sinds 9/11 niet meer geëxporteerd worden...
    Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

Wat is er gebeurd met de twee plastic roerstaafjes op de spot? of is dit echt voor zoeken tijdens changementen/blackout's/achter gaas?

Comment

• Ruudje
        • Feb 2008
        • 2

Originally posted by R. den Ridder
        Wat is er gebeurd met de twee plastic roerstaafjes op de spot? of is dit echt voor zoeken tijdens changementen/blackout's/achter gaas?

het is inderdaad voor het spotten tijdens changementen en blackout's

Comment

• LJ Gerrit
          • Apr 2002
          • 479

Wat ook een mogelijkheid is, is de Spot Dot 2000.

FOLLOWSPOT TOOLS
          ------------------------------------------------
          Without colour, there is no perception
          ------------------------------------------------
          MvG

Gerrit Schottert
          Controllux

Comment

• volgspotterbrian
            • Jul 2009
            • 1

Originally posted by LJ Gerrit
            Wat ook een mogelijkheid is, is de Spot Dot 2000.

FOLLOWSPOT TOOLS

das een amirikanse site tog???

enals je een eerdere tip hier leest dan kan je ze daar niet koopen tog .

kan iemand mij helpen wan ik zoek ze ook voor me werk en voor me zelf.
            kent iemand een nederlanse verkoop punt?????.

brian

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Originally posted by Ruudje
              het is inderdaad voor het spotten tijdens changementen en blackout's
              Tip van mij, tijdens een black out hoef je niet te volgen en zie je sowieso niets, met of zonder viziertje

@volgspotterbrian:
              Mits ik je taalgebruik begrijp, bedoel je dat je een spotdot niet via een Amerikaanse site kan bestellen?
              Dat is dus onzin, de eerdere post ging over een vizier voor een wapen dat op een volgspot wordt gemonteerd. Geen idee wat daar het voordeel van is, een spot dot werkt prima.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• PeterZwart
                • Jan 2008
                • 402

probeer anders .:: Hotel der Holländer ::. in het hart van HochSauerland tussen Winterberg en Willingen eens, das een duitse winkel waar ze allemaal wapentroep verkopen, daar kan je die vizieren vast wel krijgen.. infrarood en dat soort meuk..

edit: linkje was verkeerd moest zijn http://der-hollander.de/
                Last edited by PeterZwart; 22-07-09, 10:52.
                Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

Working...