Weet iemand misschien waar ik infrarood viziertjes kan kopen voor op de volgspot? kan er namelijk niets van vinden op internet, dus als iemand een site weet of bedrijfsnaam dan ben ik jullie erg dankbaar.
Volgspot Vizier
Collapse
X
-
Wij hebben voor onze Robert Juliat Aramis volgspots de volgende viziers gekocht:
Target-Master, Voor een ieder die iets zoekt op het gebied van de Schietsport.
Tip: bestellen in de VS gaat je niet lukken, alle wapengerelateerde artikelen mogen sinds 9/11 niet meer geëxporteerd worden...Lid van het Front tegen zijlicht -
Wat is er gebeurd met de twee plastic roerstaafjes op de spot? of is dit echt voor zoeken tijdens changementen/blackout's/achter gaas?Comment
-
------------------------------------------------
Without colour, there is no perception
------------------------------------------------
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
das een amirikanse site tog???
enals je een eerdere tip hier leest dan kan je ze daar niet koopen tog .
kan iemand mij helpen wan ik zoek ze ook voor me werk en voor me zelf.
kent iemand een nederlanse verkoop punt?????.
brianComment
-
Tip van mij, tijdens een black out hoef je niet te volgen en zie je sowieso niets, met of zonder viziertje
@volgspotterbrian:
Mits ik je taalgebruik begrijp, bedoel je dat je een spotdot niet via een Amerikaanse site kan bestellen?
Dat is dus onzin, de eerdere post ging over een vizier voor een wapen dat op een volgspot wordt gemonteerd. Geen idee wat daar het voordeel van is, een spot dot werkt prima.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
probeer anders .:: Hotel der Holländer ::. in het hart van HochSauerland tussen Winterberg en Willingen eens, das een duitse winkel waar ze allemaal wapentroep verkopen, daar kan je die vizieren vast wel krijgen.. infrarood en dat soort meuk..
edit: linkje was verkeerd moest zijn http://der-hollander.de/Last edited by PeterZwart; 22-07-09, 10:52.Groeten fan 'n gek ut FryslanComment

Comment