Avolites Pearl TIGER

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marc
    • Nov 2001
    • 69

Heeft iemand ook al een live foto van de tiger in flightcase met daarbij de wing?

Of komt de wing er gewoon los bij.
    Avolite kan er ook een standaard (Meekel?) case bij leveren is dat wat?

grtz Marc
    Binnenkort weer een nieuwe site....

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Een foto zal ik morgen even voor je maken, zo niet beschikbaar.
      De wing heb ik er trouwens niet bij, voor mijn toepassingen zie ik de meerwaarde niet.

De flightcase die Avo meelevert is zeker een handig kissie, de sloten had ik nog niet eerder gezien, wel erg handig in de praktijk. Profiel is inderdaad insteek/meekel profiel, kunststof plaatwerk, nette foam inlay.

Uitsparingen onder de console voor desklight en groot vak in het midden, daar bewaar ik de manual en een USB stick.

Aan de achterzijde een insteekvak voor de wing, tevens een insteekvak voor het TFT schermpje.
      Handzaam kissie, zoals het hoort bij een nette flightcase overprised, maar zonder kissie ben je een beul voor je tigertje!

fotootje volgt
      Last edited by ralph; 22-10-08, 18:25.

Comment

• Robbert Jan de Klerk
        • Jul 2008
        • 27

Ik vermoed dat de Tiger inderdaad voledig usb werkt omdat ze dit ook met de Expert hebben gedaan. Ziet er overgens wel strak uit alles in de tafel op usb. Weet van de Expert dat de fader panelen en ook de 2 playback rollers volledig op usb werken.
        Van par tot fresnel met elk type lampje red ik me wel!

Comment

• Wouter Verlinden
          • Dec 2000
          • 263

De Avolites Pearl Tiger werkt intern niet op USB zoals de Avolites Pearl Expert.

De Avolites Pearl Tiger heeft een "gewoon" Borris 3 moederbord zoals ook de Pearl 2000(alleen de laatste series) / 2004 / 2008 / 2010 dat hebben. Dus geen USB voor uitlezing van het frontpaneel.

De Avolites Pearl Tiger heeft wel een USB-module om 2 USB-sticks aan te sluiten. De eerste stick zit intern en bevat alle personalities voor fixtures. De tweede stick kan je langs de buitenzijde inpluggen om een show te backuppen / laden of personalities te laden.

De Avolites Pearl Expert daarintegen is volledig gebaseerd op een PC-moederbord, en werkt volledig op USB. Hij heeft via USB het volledige frontpaneel en de DMX-uitgangen:
          - USB-to-DMX-Panel 1 (DMX-Out 1 en 2 + MIDI In)
          - USB-to-DMX-Panel 2 (DMX-Out 3 en 4 + MIDI Out)
          - USB Master Panel
          - USB Playback Panel
          - USB Preset Fader Panel 1
          - USB Preset Fader Panel 2
          - USB Preset Fader Panel 3
          - USB Program Panel
          - USB Screen Panel
          en dan nog wat externe USB-poorten om sticks of andere aan te sluiten...

Greetz,

W
          Wouter Verlinden
          Creative Sound & Light Development

Comment

Working...