Inderdaad de derde is een mooie laser, nu kan dit software paket later zeker nog worden aangeschaft. (welk kan je aanraden (voor een licht type laser dus (pangolin lijkt me net dat ietsje te duur :-)
Maar welke (qua dmx aansturing) zou ik dan in princiepe het beste gebruiken. (moet al 16 kanaals zijn voor het derde type
En ja, als je inderdaad verwend bent met lasers van om en bij de 23.000 euro, zelf niet te betalen, is dit maar peanuts
, maar voor mij toch al een vrij dure aankoop waar ik toch niet te veel wil besparen op kwaliteit. Mochten er nog andere ideetjes zijn...
Maar welke (qua dmx aansturing) zou ik dan in princiepe het beste gebruiken. (moet al 16 kanaals zijn voor het derde type
En ja, als je inderdaad verwend bent met lasers van om en bij de 23.000 euro, zelf niet te betalen, is dit maar peanuts
, maar voor mij toch al een vrij dure aankoop waar ik toch niet te veel wil besparen op kwaliteit. Mochten er nog andere ideetjes zijn...

Mambo Black (zo heette 'ie toch?) heb ik een keer in een flits gezien, zag er opzich wel bruikbaar uit. Geen moeilijke dingen die je in kleinere opstellingen toch nooit zou gebruiken, gewoon rock 'n roll (bij wijze dan he
)
. 

Comment