Nieuw! AVOLITES PEARL EXPERT

Collapse

X
- 

Tip, voor zover je het zelf nog niet bedacht had....
 Sla de manual eventjes op je laptop op. Erg handig terugzoeken.

Zolang proggen nog veel nieuwigheid met zich meebrengt is het een erg handig geschreven en makkelijk te raadplegen manual!
 Daarnaast blijft het ee hele goede gewoonte om van de apparaten die je gaat gebruiken op een klus de manuals als naslagwerk mee te hebben.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
- 

Ik ben dit niet helemaal met je eens:Tip, voor zover je het zelf nog niet bedacht had....
 Sla de manual eventjes op je laptop op. Erg handig terugzoeken.

Zolang proggen nog veel nieuwigheid met zich meebrengt is het een erg handig geschreven en makkelijk te raadplegen manual!
 Daarnaast blijft het ee hele goede gewoonte om van de apparaten die je gaat gebruiken op een klus de manuals als naslagwerk mee te hebben.

mijn stelling is als volgt: als je op een klus komt zou je een tafel moeten beheersen voor de klus die je gaat doen, voor onvoorziene problemen is het wel handig om dat manual bij je te hebbenLET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)Comment
- 

Precies. Voordat je een tafel op klus meeneemt moet je hem kennen. Maar er zijn ook situaties waarin je iets wilt doen op de tafel en het is alweer 3 jaar geleden dat je dat voor het laatst heb gedaan. Dan is de kans groot dat je niet 100% meer weet hoe het zat en dan is een manual altijd handig.Mjaaaa....Comment
- 

En...met welk punt wat ik aandraag ben je het niet eens dan?Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
- 

denk dat ie dit bedoelt mod, dat je de tafel niet zomaar meeneemt voordat je er effe een middagje mee gezeten hebt..

maar zowiezo.. ben t met je eens dat het makkelijk is om die manual bij je te hebben.

gaaf ding trouwens die expert, hadden em afgelopen weekend mee met 12 mac 600's. werkt echt heeel fijn..(vooral ook de splitroller)Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
- 

Echt wel een vooruitgang! 5 playbackfaders zijn altijd makkelijk, zeker nu het ook gedaan word met 2 rollen.. Tevens de mogelijkheid voor meer pallettes op te slaan enzo is erg welkom, want dat komen we af en toe te kort... Een hele vooruitgang, al ben ik best benieuwd naar de pearl 2008...
 Kan je op de expert onder de bovenste faders hun add buttons ook pallettes / focuses opslaan?
 (dit kan zowiezo niet op 2000/2004/2008/Tiger, want die hebben onder de bovenste bank faders geen add & swop buttons)

Greetz,

WWouter Verlinden
 Creative Sound & Light DevelopmentComment
- 

[FONT=Verdana]Swop, Flash & Fixture buttons on all 60 Preset faders

[/FONT]Groeten fan 'n gek ut FryslanComment

Comment