Nieuw! AVOLITES PEARL EXPERT

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Andras
    • Oct 2005
    • 4

Nieuw! AVOLITES PEARL EXPERT

Jawel, een gloednieuwe Avolites Pearl EXPERT komt eraan. Het is nog een beetje geheim, de introductie zal op de Plasa Show in september in Londen plaatsvinden. Op de Avolites website staat het nog niet, maar op de Controllux website kun je er alles over lezen www.controllux.nl
    De Pearl EXPERT heeft een Intel Core Duo Processor, 20 playbacks, CD/DVD read/writer, Harddisk, USB Memory Etc, etc. Erg cool is ook de Split-Roller!
  • voederbietel
    • Feb 2005
    • 197

wat een geve tafel, toen ik afgelopen weekend met de 2004 werkte kwam ik idd een paar submasters tekort, het wordt steeds beter!
    Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

Originally posted by Andras
      CD/DVD read/writer
      Da's dan wel weer handig! Zit er ook een internet aansluiting op? Dan ken ik effe newsbin installeren om films te downloaden
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

Ik ben erg benieuwd wat de software gaat doen. Nu ze de hardware gedaan hebben zullen ze de software toch ook wel doen.............

Lighting
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• CoenCo
          • Feb 2005
          • 230

Voor de gewone pearls komt er in ieder geval een nieuwe versie uit. 1.4 i.p.v. 1.2 voor zover ik weet. Wat er op de Expert gaat draaien weet ik niet, maar aangezien daar een andere processor inzit, zal daar wel een aangepaste versie op draaien. Ik verwacht echter niet dat er ineens heel veel nieuwe functies in zitten, behalve dan de dingen die al in het persbericht staan.

Comment

• DJ_Compact
            • Jan 2004
            • 234

Echt wel een vooruitgang! 5 playbackfaders zijn altijd makkelijk, zeker nu het ook gedaan word met 2 rollen.. Tevens de mogelijkheid voor meer pallettes op te slaan enzo is erg welkom, want dat komen we af en toe te kort... Een hele vooruitgang, al ben ik best benieuwd naar de pearl 2008...
            Mjaaaa....

Comment

• CoenCo
              • Feb 2005
              • 230

De pearl2008 is gewoon de 2004, evt met een nieuwe frontplaat.
              Je kan geen extra palettes opslaan, maar ze alleen sneller oproepen. pallette 31t/m200 waren al bereikbaar via: A getal-recall pallete, B focus-menu, C Pallete-pages.
              Alhoewel, misschien heeft de "expert" wel een compleet nieuwe structuur v.w.b. pallettes. Dat lijkt me echter niet handig i.v.m. showfile-compatibiliteit.

Comment

• DJ_Compact
                • Jan 2004
                • 234

Originally posted by CoenCo
                De pearl2008 is gewoon de 2004, evt met een nieuwe frontplaat.
                Je kan geen extra palettes opslaan, maar ze alleen sneller oproepen. pallette 31t/m200 waren al bereikbaar via: A getal-recall pallete, B focus-menu, C Pallete-pages.
                Alhoewel, misschien heeft de "expert" wel een compleet nieuwe structuur v.w.b. pallettes. Dat lijkt me echter niet handig i.v.m. showfile-compatibiliteit.
                Ja, weet ik, alleen bedoelde ik dus dat het makkelijker kan. Ik duw liever 1 keer op een knopje, dan dat ik een getal + recall pallete doe, daar doe je toch iets langer over...

Ik verwacht idd alleen maar een nieuwe frontplaat, maar toch ben ik daar wel benieuwd naar
                Mjaaaa....

Comment

• CoenCo
                  • Feb 2005
                  • 230

zullen we dan maar naar Plasa gaan???

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Hmmm...als ze zo doorgaan met ontwikkelen zijn over over 5 jaar toch al bijna net zo ver als de GrandMA op dit moment...

Hehe, flauw natuurlijk, ook ik vind het allemaal schitterend. Onze echte rock&roll tafel, die al menig last-minute show heeft gered... Laat Shahid & Friends maar schuiven, dan komt het allemaal goed...
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• admin
                      Administrator
                      • Aug 2000
                      • 1009

Ter Info en mogelijk als aanvulling:

http://www.licht-geluid.nl/nieuws/te...d=240&zoneid=1
                      Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• Juce
                        • Aug 2001
                        • 203

weet iemand al een richtprijs?

Juce

Comment

• Halo
                          • Nov 2005
                          • 178

dat zal wel een duizendje of 12 worden voor de expert en een duizendje of 10 voor de 2008 denk ik
                          steel verstandig...........................jat een appel!
                          fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• Andras
                            • Oct 2005
                            • 4

De prijzen voor de Pearl 2008, en de Pearl Expert worden op de Plasa bekend gemaakt (zo.10sept-wo.13sept) vlak daarna, wordt de Pearl Expert bij Controllux gedemonstreerd.
                            Last edited by Andras; 22-08-06, 13:04.

Comment

• Funmaker
                              • Jun 2006
                              • 922

vraagje over de pearl expert:
                              Stel je hebt een paar spotjes/washen en je wil hun intensiteit onder een sub master schuif zetten. Hoe doe je dit zonder de positie mee te nemen?
                              Het geen ik doe en volgens mij dus niet werkt:
                              [LIST][*]clear de programmer[*]selecteer de gewenste fixtures (swap buttons of via groups)[*]selecteer de dimmer knop[*]draai tot 100%[*]duw op memory/cue[*]selecteer de submaster[/LIST]Als ik dit doe dan staat er de positie bij tot zover ik heb gemerkt. nochtans lijkt mij dit de meest logische en normale oplossing...

iemand?
                              alvast hartelijk bedankt!
                              Hold on a second, relax and listen...

Comment

Working...