Ik heb laatst een botex t4 gekocht op een licht en geluidsbeurs. Alleen deze blijkt een defect te hebben jammer genoeg
. Wat hij doet is dat wanneer ik de schuif omhoog gooi een heel klein beetje gaat de lamp al bijna voor 50% aan, daarna als ik de schuif verder omhoog zet dimt hij verder. Ik heb al gemeten tussen de optocouplers en daar mat ik in verhouding hetzelfde. Waaraan kan dit liggen? Ik heb al enkele condensatoren en een transistor vervangen ook heb ik een paar ic's vervangen zonder enig verschil. Reset had ik ook al geprobeerd maar werkt ook niet. En als ik het handmatig ga dimmen in de bar heb ik het zelfde probleem.
Ik las ergens in een vorig topic dat je ook een nieuwe print kunt kopen waar kan ik dit het beste doen?
Bvd
. Wat hij doet is dat wanneer ik de schuif omhoog gooi een heel klein beetje gaat de lamp al bijna voor 50% aan, daarna als ik de schuif verder omhoog zet dimt hij verder. Ik heb al gemeten tussen de optocouplers en daar mat ik in verhouding hetzelfde. Waaraan kan dit liggen? Ik heb al enkele condensatoren en een transistor vervangen ook heb ik een paar ic's vervangen zonder enig verschil. Reset had ik ook al geprobeerd maar werkt ook niet. En als ik het handmatig ga dimmen in de bar heb ik het zelfde probleem. Ik las ergens in een vorig topic dat je ook een nieuwe print kunt kopen waar kan ik dit het beste doen?
Bvd

anders met 256 zou je op 9bits zitten
Comment