Showtec T4 DMX bar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Ben 't eens met Mac. Liever 'n zekering die springt (verbetering voor T4: Smeltzekering vervangen door automaat. ZSM mailen naar Botex), dan dat er verder iets springt of doorbrandt!

Nog een mooi voorbeeld over de Chinese Methode: een gewaardeerde collega van mij heeft eens in al z'n onoplettendheid 6(!)KW aan 1 kanaal van een Liteputer LP620 gepatcht. Zoals de meeste misschien weten (of ook niet) zit hier een CHINESE 20A automaat voor die 4.6KW zou mogen doorlaten (want: 20Ax230V=4600W).

Iemand al een idee van de uitkomst?

Automaat bleef aan en triac+gedeelte print FINAAL weggefikt!

Tot zover de Chinese NEN1010 (ook wel ENG1010).

Dus doe mij maar een springende zekering eens per 2 jaar (als ik dat al haal) en koop jij gewoon lampen van GE! Duurt het in het vervolg een stuk langer...

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

Simultaan met de DX1220 van Lite-Puter, daar zitten 25A Automaten op, er staat in de handleiding wel dat dit enkel mag voor 'testing purposes' en niet langer dan enkele minuten... Er zullen zo nog wel een aantal voorbeelden zijn zeker?

Hoeveel kost het eigenlijk om automaten te zetten in je T4? (NIet dat het voor mij veel uitmaakt, ik hou m'n dimmertjes mooi op de grond )
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Zo zijn er zeker nog meer! Kijk maar eens rond naar de goedkopere dimmers en wat voor automaten daar in zitten... Het moet toch uit de lengte of de breedte komen!

Automaten in een T4 wordt (in de huidige vorm) moeilijk. Het kan zeker wel, maar daarvoor zal ons allerliefste Botex wel 'n paar veranderingen moeten aanbrengen! Standaard DIN-automaten wordt moeilijk, beter gezegd vrijwel zeker niet maar je hebt van die kleine, ronde automaten die bv. ook achterop een Bell CS2000A versterker zitten en die zouden wel makkelijk moeten gaan! Heb ze alleen nog niet zelf ergens ontdekt, maar ben er ook nog niet naar op zoek geweest! Er is een kans aanwezig dat we die wel op onze T4's zouden moeten kunnen krijgen/maken. Dus...

Comment

Working...