Een paar Fatfrogg vragen!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bowiesound
    • Sep 2006
    • 9

mambo frog

hey ik heb een mambo frog
    en ik heb een moving head die niet in de assing lijst staat en ook niet op de diskette.

is er een andere manier om dit toch draaiende te krijgen of is er een universele moving head die ik hiervoor kan selecteren ??

alvast bedenkt
    groots in BBQ sets haha

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

even op de site van zero88 de juiste MH douwnlouden en deze op diskette zetten,
      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Robert H
        • Jan 2006
        • 377

Originally posted by bowiesound
        hey ik heb een mambo frog
        en ik heb een moving head die niet in de assing lijst staat en ook niet op de diskette.

is er een andere manier om dit toch draaiende te krijgen of is er een universele moving head die ik hiervoor kan selecteren ??

alvast bedenkt
        Je kunt Fixture Tools downloaden van de Zero88-site. Kun je zelf een fixture mee in elkaar zetten. Ik heb onze meerkanaals stroboscoop op die manier in elkaar gezet zodat 'ie onder een fixture-knop kan draaien... Je kunt alles zelf aangeven (min. waarde, max. waarde, parameternaam, etc.). Kind kan de was doen!

Comment

• Robert H
          • Jan 2006
          • 377

Nu we het toch over de Frog hebben, even een ietwat offtopic vraagstukje van mijn kant: Sinds een week of drie draaien wij met met een geleende FatFrog vanwege problemen met onze eigen tafel. Het ziet er niet naar uit dat onze huidige tafel nog te reanimeren is, dus lijkt vervanging onvermijdelijk...

Onze ervaringen met de FatFrog zijn zeer positief. Voor ons showtje (14 wapperlampen, 8 fourbars en nog wat los spul) lijkt het een ideale tafel te zijn. Vooral het live aanpassen van allerlei standjes, kleuren en effecten gaat kinderlijk eenvoudig en levert een zeer afwisselende show op. Na eerdere experimenten met o.a. een Pearl (te duur), Scancommander (te oud) en een Licon (te ingewikkeld) lijkt dit toch wel onze favoriet te worden. Gezien onze verzameling bewegende apparaten (12+) gaat onze keuze uiteindelijk wel uit naar een LeapFrog. Dit ding kan precies hetzelfde als de FatFrog alleen kan 'ie tweemaal zoveel intelligent licht aan, oftewel 24 fixtures. Momenteel draaien we met moving heads in paartjes (zelfde startadres, pan-reverse op de rechter) en dat belemmert je toch wel in de creativiteit. Bovendien moeten we rekening houden met de toekomst...

Simpele vraag: Staren wij ons blind op die Frog vanwege recente positieve ervaringen? Vergeten we wellicht vergelijkbare tafels die zeker de moeite van het testen waard zijn? Vergeet niet dat zo'n LeapFrog 'slechts' rond de EUR 3500,00 kost. Prijs/kwaliteit is bij ons ook iets dat toch wel zwaar weegt...

Comment

Working...