Kent er hier iemand een goede lichtsturing voor op de computer? En dan niet zomaar een stukje software zoals LightJockey o.i.d. maar een fully functional stuk software om voor theatershows conventioneel en bewegend licht op een overzichtelijke, logische, goede en professionele manier te programmeren?
Er zijn tientalle programma's waarmee je bewegend licht kunt sturen voor disco's, maar ik ken maar erg weinig programma's die echt sterk zijn in het programmeren van cue's (misschien dat iemand Rosco's 'Horizon' www.horizoncontrol.com kent?). Ik zoek iets vergelijkbaars, maar bij voorkeur niet zo duur (fully functional kost dat programma zo'n €3000)
Bij voorbaat dank voor alle reacties
Er zijn tientalle programma's waarmee je bewegend licht kunt sturen voor disco's, maar ik ken maar erg weinig programma's die echt sterk zijn in het programmeren van cue's (misschien dat iemand Rosco's 'Horizon' www.horizoncontrol.com kent?). Ik zoek iets vergelijkbaars, maar bij voorkeur niet zo duur (fully functional kost dat programma zo'n €3000)
Bij voorbaat dank voor alle reacties

Comment