Omdat de DX-625 dimmertjes aan vervanging toe zijn, en omdat deze niet meer leverbaar zijn voor eventueel extra rackjes ben ik aan het rondneuzen voor nieuwe dimmertjes. Ze zijn bedoeld voor kleine 6 kanaals rackjes, echter heb ik wel de eis dat ze 3kw per kanaal aan moeten kunnen, en liefst 2HE moeten zijn, zodat ze zonder al te veel gedoe de 625's kunnen vervangen.
Waar ik tot nu toe op uitgekomen ben:
Lite-Puter DX-626 (vervanger van de 625)
Strong 6-3 TR
RAM MD-615
Strand SD6 (twijfelgeval, engelse specs zeggen 2.5 kw, franse 3kw)
IES Executive(alhoewel die standaard 12 kanaals is kan ie ook omgebouwd worden naar 6x5kw , maar die 5kw heb ik dan ook weer niet nodig)
Heeft er iemand ervaring met een van bovenstaande dimmers, tips, wel doen of niet doen van bepaalde merken, of toevoegingen?
Verder viel me op dat de Strand dimmers wel erg op de GLP en nieuwe showtec dimmers lijken: OEM? of is GLP aan het kopiƫren geslagen.
Wat ik ook al bekeken heb maar wat of geen 3kw en/of geen 2HE is:
ADB (absoluut eerste keus voor de grote racken), Avo, MA, Showtec en consoorten, Quadrant, LSC, ...)
Waar ik tot nu toe op uitgekomen ben:
Lite-Puter DX-626 (vervanger van de 625)
Strong 6-3 TR
RAM MD-615
Strand SD6 (twijfelgeval, engelse specs zeggen 2.5 kw, franse 3kw)
IES Executive(alhoewel die standaard 12 kanaals is kan ie ook omgebouwd worden naar 6x5kw , maar die 5kw heb ik dan ook weer niet nodig)
Heeft er iemand ervaring met een van bovenstaande dimmers, tips, wel doen of niet doen van bepaalde merken, of toevoegingen?
Verder viel me op dat de Strand dimmers wel erg op de GLP en nieuwe showtec dimmers lijken: OEM? of is GLP aan het kopiƫren geslagen.
Wat ik ook al bekeken heb maar wat of geen 3kw en/of geen 2HE is:
ADB (absoluut eerste keus voor de grote racken), Avo, MA, Showtec en consoorten, Quadrant, LSC, ...)

Comment