lichtsturing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

als een 12-2 een oprtie is, dan zou ik zeker kijken naar de behringer lc2412...verder: geen serieus budget voor een serieuze tafel, had dat even eerder aangegeven, had mij een boel (wel serieus) tiepwerk gescheeld.

Comment

• timleurink
      • Mar 2005
      • 121

Al gedacht aan martin light jockey? plug & play.. Ideaal voor kleinere discofeesten.

Comment

• DeMennooos
        • Aug 2000
        • 1416

Dan kun je ook nog kijken naar de Chamsys MagicQ PC software met Enttec USB DMX dongle. En later overstappen naar de PC wing.

Met die eerste optie zou je voor (als je al een PC daarvoor hebt) rond de 100 Euro klaar zijn. Met de PC Wing kom je ergens op de 1600 Euro.

De software is gewoon gratis!
        Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• LichtNichtje
          • Nov 2004
          • 220

Wat die chamsys betreft:

Over deze software is echt wel over nagedacht.
          Je kan het vergelijken met "het beste van de hog en de case ineen"

En het grote voordeel is dat je heel goeiekoop kan starten (gelijk hier is aangehaalt: met entec dongle) en altijd doorgroeien met je budget mee: koop nu de entec, iets hoger zit de wing, weer (een stuk) hoger bevindt zich de MQ100 (een echte console) enzo...

Het grote voordeel is dat altijd je show compatibel is. Het maakt niet uit waardat je je show op maakt, op je pc thuis of op de console. Je kan dit op eender welke versie (=grootte) gebruiken.

Als je dus slechts 1 keer een grote fuif hebt, kan je je show programmeren op je pc en deze show vie usb stick uploaden naar je gehuurde MQ???. Dus mijn punt is: de software en bediening is identiek op elke console, welk budget je ook hebt

btw: de support is ook super!!

Comment

• Sander200412
            • Oct 2005
            • 32

ik twijfel momenteel nog tussen enkele lichttafels,

ik had gedacht aan een robe dmx control 512, maar ik kan in ocasie aan een lsc atom geraken, van deze laatste vind ik niet zo veel info, kunnen jullie me aan wat informatie helpen, is dit een goeie keuze, wat van prijs zou je aanraden (ocasie)?

Vriendelijke groeten,

Comment

Working...