Afmetingen inlays Robe XT250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Afmetingen inlays Robe XT250

Kan iemand me helpen aan afmetingen van Robe / Movitech inlays voor een 250 Wash spotje (250XT / WL250)? In verband met het maken van nieuwe kisten.
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

eerst kopen en de kist eromheen bouwen lijkt me logischer voor de 1e kist...

Comment

• Rieske
      • Aug 2002
      • 544

Robe is among the world’s leading moving light manufacturers, recognised for its innovation, quality engineering and dedication to the very highest production values.

Life is what you make it

Comment

• snoei
        • Apr 2003
        • 168

dat is dus de afmeting van de spot zelf, niet van de inlay waar (ice) om vraagt,

even lezen, is dat nu zo moeilijk?

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Volgens mij is de "kop" van de washes niet zo heel veel dikker als de kop van de 250 spot...
          Deze inlay zou dus het werk moeten doen.

Gezien de prijs van een dergelijke inlay snap ik best dat je voor zelf met schuim aan de slag gaan kiest.
          Gezien het maatwerk en snap ik ook prima dat de fabrikant de afmetingen niet vermeld, een copycat in de hand werken ...dat is je eigen handel om zeep helpen.

De schuimstukken waarmee het gedeelte onder de hardplastic (zwarte) bovenzijde van de inlay zijn gemaakt zijn gemakkelijk op maat te snijden. Het maken van de zwarte bovenzijde zal lastiger zijn.

Voor mijn beeldvorming:
          Welke afmetingen zoek je nu eigenlijk?

1. De buitenafmetingen van de kant-en-klare inlays?
          2. De afmetingen om zelf een inlay te maken?

Comment

• PowerSound
            • Nov 2001
            • 1892

Ralph, de kop van de Wash is toch wel groter dan de Spot, zeker de kant waar de lens is. We hebben de 2 in bezit, en de Wash past niet in onze spots kisten, andersoms lukt het wel.
            PSL Bvba powered by
            L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
            Yahama LS9-32 / MC7L-48
            Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
            Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Lazy
              • Sep 2003
              • 294

citaat:Geplaatst door (iCe)

Kan iemand me helpen aan afmetingen van Robe / Movitech inlays voor een 250 Wash spotje (250XT / WL250)? In verband met het maken van nieuwe kisten.
              Waar kom je vandaan? Anders kun je wel even een inlay van mijn XT 250 kist lenen....

Ik kom uit omgeving Tilburg...

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Je kunt overal copy-inlays bestellen op maat Movitec SL & WL, iedere flightcasebouwer heeft daarvoor zijn/haar adresje. Gebruik momenteel een heel zootje robe-spots op tour, en er bestaan zowel "combi" inlays, als inlays op maat. Ga altijd voor die op maat, en laat in het deksel de basis nog eens fixeren (spot met trekontlasting naar voor of achter, niet aan de zijkant).

Grtz. AJB
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Ik ga niet zelf aan de slag... Het probleem is dat de inlays besteld zijn, maar pas half januari komen. Tegen die tijd wil ik die kisten dus vast af hebben, maar daar heb je de binnenmaten wel voor nodig. Dus vandaar heb ik de exacte maten van de inlays nodig, zodat ik de kistjes vast op maat kan laten zagen.

Probleem is dat onze leverancier niet achter de maten kan komen (raar, maar waar).

Lazy: bedankt voor het aanbod, maar als je gewoon even de maten van die inlay op kunt nemen ben ik net zo tevreden.

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Omtrek = 42,5cm bij 46,5cm
                    hoogte schuim = 40,5cm + 4,5cm zwart omhulsel = totale hoogte 45cm

groet Arvid
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Bedankt Slotje!

Comment

Working...