Hoi.
Ik ben bezig met het herinrichten van een horecabedrijf.
nu komt er als lichtshow
30 par 64, 70 par 36, wat neon tubes, strobos etc.
Ook 4 martin 518, e.v.t. 4 kleine robe dj 150xt.
Het statische licht komt op 10 6 kanaals showtec d-pack 's
dus, 60 kanalen
er zit een bol die naar boven en beneden, en naar links en rechts kan.
deze moet ook aangestuurd worden op dmx, (hoe moet ik dit doen???)
Na het goed doorlezen van het forum, kwam ik eigenlijk min of meer op de keuze tussen 2 tafels.
SGM studio 24 scan control of
zero88 fatfrog
ik was nieuwsgierig of ik dit qua tafels goed had ingeschat, en welke van de 2 de beste keus zou zijn!
Ik heb met beide tafels nog geen ervaring.
Misschien dat er nog goeie alternatieven zijn?
Ook wilde ik een goeie manier om een smoke/hazer machine, en dus die beruchte bol aan te sturen.
Ook zitten er een aantal blinder/floodlights (van die bouwlampen)
Die op 3 kanalan komen, deze wil ik snel kunnen triggeren met een druktoets, voor dit soort dingen dacht ik dat de beste keus een appart dmx touchpanel van bij, botex zou zijn.
Okay mensen...
Heb ik het redelijk goed gedaan op deze manier
(budget voor de sturing max 3000, de 3200 van de fatfrog maakt dan ook niet uit, het liefst doen we de beturing zo goed mogelijk, maar alles wat we daarop besparen word geinvesteerd in bijvoorbeeld goeie strobes)
thnx
Ik ben bezig met het herinrichten van een horecabedrijf.
nu komt er als lichtshow
30 par 64, 70 par 36, wat neon tubes, strobos etc.
Ook 4 martin 518, e.v.t. 4 kleine robe dj 150xt.
Het statische licht komt op 10 6 kanaals showtec d-pack 's
dus, 60 kanalen
er zit een bol die naar boven en beneden, en naar links en rechts kan.
deze moet ook aangestuurd worden op dmx, (hoe moet ik dit doen???)
Na het goed doorlezen van het forum, kwam ik eigenlijk min of meer op de keuze tussen 2 tafels.
SGM studio 24 scan control of
zero88 fatfrog
ik was nieuwsgierig of ik dit qua tafels goed had ingeschat, en welke van de 2 de beste keus zou zijn!
Ik heb met beide tafels nog geen ervaring.
Misschien dat er nog goeie alternatieven zijn?
Ook wilde ik een goeie manier om een smoke/hazer machine, en dus die beruchte bol aan te sturen.
Ook zitten er een aantal blinder/floodlights (van die bouwlampen)
Die op 3 kanalan komen, deze wil ik snel kunnen triggeren met een druktoets, voor dit soort dingen dacht ik dat de beste keus een appart dmx touchpanel van bij, botex zou zijn.
Okay mensen...
Heb ik het redelijk goed gedaan op deze manier
(budget voor de sturing max 3000, de 3200 van de fatfrog maakt dan ook niet uit, het liefst doen we de beturing zo goed mogelijk, maar alles wat we daarop besparen word geinvesteerd in bijvoorbeeld goeie strobes)
thnx

Comment