martin Mac 500 of crypton 250??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpikeJr
    • Dec 2004
    • 2

Hey, Thnx voor alle reacties,

De movingheads (10 stuks)zullen gebruikt worden in een zaal waar bands optreden, maar ook hardcore feesten enzo,
    Ik laat me nog even door informeren en vergelijken en dan is het wachten op de subsidie
    Want er hangen nu: 2 mac scans+38 stuks aan Parretjes, en dat voldoet al niet meer aan de eisen van de bezoeker. in het lichtplan dat er in de toekomst nog bij komt zit: 10 movingheads(worden 2 verschillende types),pearl lichttafel,42 stuks aan parren er nog bij, 3x strobe atomic>martin+ wat er nu al hangt.
    Thnx voor de reacties

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

citaat:Geplaatst door kokkie

Over het ophangen aan 2 haken met de gewone bracket wil ik nog wel kwijt dat ik ervaren heb dat het lastig is om ze in te hangen in prolyte 30 driehoek en vierkant omdat je altijd 1 haak in het v'tje van de trus moest doen geloof ik. (er was iets mee, maar aangezien ik sinds de eerste serie 250+ geen dubbele haken meer op de 250's heb gehad, weet ik het niet helemaal zeker meer dat ik nu het precieze probleem heb neergezet)
      Krijg je problemen mee omdat je je doughty's niet vast krijg in de binnenkant; zit dan een spijltje in de weg; dat probleem is inderdaad irritant. Oplossing: doughty's kopen die je vanaf de buitenkant aandraait, ik weet alleen niet of die ook in kleinere versie te krijgen zijn. Wegens gebrek daaraan hebben onze Robe's doughty's met een SWL van 250kg pst (dus legaal 10 heads aan 1 clamp [8D])

Comment

Working...