Hey, Thnx voor alle reacties,
De movingheads (10 stuks)zullen gebruikt worden in een zaal waar bands optreden, maar ook hardcore feesten enzo,
Ik laat me nog even door informeren en vergelijken en dan is het wachten op de subsidie
Want er hangen nu: 2 mac scans+38 stuks aan Parretjes, en dat voldoet al niet meer aan de eisen van de bezoeker
. in het lichtplan dat er in de toekomst nog bij komt zit: 10 movingheads(worden 2 verschillende types),pearl lichttafel,42 stuks aan parren er nog bij, 3x strobe atomic>martin+ wat er nu al hangt.
Thnx voor de reacties

De movingheads (10 stuks)zullen gebruikt worden in een zaal waar bands optreden, maar ook hardcore feesten enzo,
Ik laat me nog even door informeren en vergelijken en dan is het wachten op de subsidie

Want er hangen nu: 2 mac scans+38 stuks aan Parretjes, en dat voldoet al niet meer aan de eisen van de bezoeker
. in het lichtplan dat er in de toekomst nog bij komt zit: 10 movingheads(worden 2 verschillende types),pearl lichttafel,42 stuks aan parren er nog bij, 3x strobe atomic>martin+ wat er nu al hangt.Thnx voor de reacties

Comment