flash string van showtec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

Hmz, de easy flash ken ik nog niet.

Nog over de city flash: hierop staat een schakelaar waarop je de flitsen kan instellen: als je ze allemaal op random zet krijg je ook een leuk effect.

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door luc2366

OPGELET met dit artikel!!!
      Had onlangs 2 stuks besteld voor een klant. Bij aankomst bleken ze GEKLEURD te zijn ipv TRANSPARANT (wit) Effe Highlite gebeld: witte zijn uit de handel genomen wegens "niet veilig" (wat daar ook mee bedoeld wordt). Ze hebben wel zonder morren de gekleurde strings teruggenomen!

Beste Luc,

Ik heb vandaag Highlite gebeld, en het klopt dat deze enkel in gekleurde versie te verkrijgen is. De transparante versie is dit jaar al zeker NIET meer leverbaar.

Bij de dealer hier in Belgiƫ zegt men dat ze er in Nederland niet vanaf raken, en als je naar Nederland belt dan zeggen ze je dat ze als zoete broodjes de deur uitgaan (met 100-en gelijk)
      Dus momenteel is het simpele truss zonder speciale effectjes, en hopenlijk is het volgend jaar in transparante kleur leverbaar.

Waarom sucken die dealers en catalogussen toch zo!!!

Comment

• Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

Miscommunicatie. Men zegt maar wat zonder het vaak helemaal te weten!
        Zijn er dan geen andere manieren om je truss te versieren?
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

De flash string kost nog geen 50€. En deze is precies (via foto te zien) in rubberen omkastingen dus 'schokbestendig' en ook weersbestendig.
          Dus dan zou dit toch geen miskoop zijn he, of wel? (indien transparant leverbaar is niet denk ik)
          50€ voor een flash-string van 5 meter... of een prikkabel van 10/20 meter voor 75€ - dan weet ik het wel! (heb trouwens zelf 3x 20 mtr prikkabel met in elk 20 city-flashes )
          ... en als je ze goed behandeld gaan ze lang mee []

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

Tja dat is zo .... Ik heb zelf ook een paar van die prikkabels ( 10M ) met FL05 ministrobes ( E27 )

Je kunt zelfs bij de Hubo Prikkabel per meter kopen en de toebehoren er los bijnemen.

Je kunt dus alles naar wens maken.

En ben je die strobes beu kun je er altijd nog gewone bolletjes inzetten.

Heb trouwens ook een prikkabel met LED lampjes erin Geeft ook een leuk effect.

Een prikkabel met alleen Strobelampjes erin zal je snel beu zijn als je er de hele avond in moet staan of naar moet kijken.

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Met die stroob eggs al heel wat plezier beleefd.

Het effect is je truss is best leuk, zeker wanneer je ze lekker random door mekaar laat gaan, verschillende grequenties dus.
              Al je dan ook nog eens verschillende strengen door je truss kunt leggen heb je een geile kerstboom...

Met het kant-en-klare concept wat hier wordt getoont heb ik nog geen ervaring...

Comment

• cornedure
                • Jul 2002
                • 230

Even ter informatie: ik heb die flash-string met transparante kapjes in de Makro. Raar zicht zo op een kerstboom.

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Cornedure, kan je iets duidelijker schrijven? (neem de tijd, het is geen MSN)
                  Zijn ze te koop bij de Makro,of heb je ze gezien in een kerstboom bij de Makro ???
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• VERVALLEN

Indien ze daar te koop zijn zou ik graag wel de prijs willen weten ervan.
                    Ik moet toch een der dagen eens in Makro zijn.

Comment

• LJ Bert
                      • Apr 2003
                      • 270

wij hebben op de tour van ozark henry hier in belgiƫ ook de gewone prikkabel mer de strobo eggs erin is supergaaf alleen maken soms de de fittingen slecht contact met als gevolg dat je dan deze effe moet maken. (als je er 120 hebt hangen) maar hetis een super effect en zeker als deze achter een goblin tulle hebt hangen. kortom maf. wel effe op een switchpack ipv een dimmer hangen
                      hehe wat een gedoe

Comment

• cornedure
                        • Jul 2002
                        • 230

citaat:Cornedure, kan je iets duidelijker schrijven? (neem de tijd, het is geen MSN)
                        Zijn ze te koop bij de Makro,of heb je ze gezien in een kerstboom bij de Makro ???
                        Ik zal mijn best doen om beter te schrijven. Maar ik stond er zo paf van dat goede opbouw in een zin onmogelijk werd.

De flash string heb ik in de rekken gezien, ge-etaleerd op een kerstboom, net als alle andere soorten kerstverlichting. Ik heb niet gekeken naar de prijs, sorry daarvoor.

Comment

Working...