Beste mensen,
Wij zoeken iets speciaals voor op oudejaar te gebruiken wat betreft trussverlichting / decoratie.
We werken voor oudejaar met 4m prolyte X30D structuur.
Nu kwam ik in de catalogus van highlite tegen de flash string van 't merk showtec. 17 strobolampjes over 5m snoerlengte verdeeld. Nu wou ik vragen of jullie soms enige ervaringen hebben met dit decomateriaal.
Ze spreken van maar 3000 h levensduur. Zou dit de totale duur van de brandtijd / lamp zijn, of gewoon 3000h op het lichtnet aanzetten en gedaan hebben met flashen?
Ik denk / hoop dat dit de brandduur van de lamp is.
Het zou een "schitterende flitsende" truss worden. Graag jullie reacties, tips, ...
P.S. Geen par 36 voor trussbelichting aub! Dit is NIET speciaal genoeg
Ik hoop op talrijke reacties
Groeten,
Frank
Wij zoeken iets speciaals voor op oudejaar te gebruiken wat betreft trussverlichting / decoratie.
We werken voor oudejaar met 4m prolyte X30D structuur.
Nu kwam ik in de catalogus van highlite tegen de flash string van 't merk showtec. 17 strobolampjes over 5m snoerlengte verdeeld. Nu wou ik vragen of jullie soms enige ervaringen hebben met dit decomateriaal.
Ze spreken van maar 3000 h levensduur. Zou dit de totale duur van de brandtijd / lamp zijn, of gewoon 3000h op het lichtnet aanzetten en gedaan hebben met flashen?
Ik denk / hoop dat dit de brandduur van de lamp is.
Het zou een "schitterende flitsende" truss worden. Graag jullie reacties, tips, ...
P.S. Geen par 36 voor trussbelichting aub! Dit is NIET speciaal genoeg

Ik hoop op talrijke reacties
Groeten,
Frank

Effe Highlite gebeld: witte zijn uit de handel genomen wegens "niet veilig" (wat daar ook mee bedoeld wordt). Ze hebben wel zonder morren de gekleurde strings teruggenomen!

Comment