flash string van showtec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VERVALLEN

flash string van showtec

Beste mensen,

Wij zoeken iets speciaals voor op oudejaar te gebruiken wat betreft trussverlichting / decoratie.
    We werken voor oudejaar met 4m prolyte X30D structuur.
    Nu kwam ik in de catalogus van highlite tegen de flash string van 't merk showtec. 17 strobolampjes over 5m snoerlengte verdeeld. Nu wou ik vragen of jullie soms enige ervaringen hebben met dit decomateriaal.
    Ze spreken van maar 3000 h levensduur. Zou dit de totale duur van de brandtijd / lamp zijn, of gewoon 3000h op het lichtnet aanzetten en gedaan hebben met flashen?
    Ik denk / hoop dat dit de brandduur van de lamp is.

Het zou een "schitterende flitsende" truss worden. Graag jullie reacties, tips, ...

P.S. Geen par 36 voor trussbelichting aub! Dit is NIET speciaal genoeg

Ik hoop op talrijke reacties

Groeten,
    Frank
  • VERVALLEN

Het artikel dat ik bedoel staat op de lijst hier.

Graag jullie reacties aub.

Comment

• Orbis
      • Feb 2004
      • 217

ik vind 3000 uur toch wel al heel lang eigenlijk...
      sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

OPGELET met dit artikel!!!
        Had onlangs 2 stuks besteld voor een klant. Bij aankomst bleken ze GEKLEURD te zijn ipv TRANSPARANT (wit) Effe Highlite gebeld: witte zijn uit de handel genomen wegens "niet veilig" (wat daar ook mee bedoeld wordt). Ze hebben wel zonder morren de gekleurde strings teruggenomen!

Comment

• DidierB
          • May 2003
          • 337

Je kan ook gewoon cityflash'en bestellen bij highlite, zelfde principe maar met een standaard gloeilampsocket. Als je dan nog een guirlande koopt / maakt is het geheel veelzijdiger inzetbaar...

Groeten,

Beghin Didier
          Ampli bvba

Comment

• Kevin_DM
            • May 2003
            • 577

citaat:Geplaatst door DidierB

Je kan ook gewoon cityflash'en bestellen bij highlite, zelfde principe maar met een standaard gloeilampsocket. Als je dan nog een guirlande koopt / maakt is het geheel veelzijdiger inzetbaar...

Groeten,

Beghin Didier
            Ampli bvba
            En pak duurder, en die spullen blijven toch ongelooflijk fragiel. Bij minste schokje gaan ze stuk.
            --- watt ever you want ---

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Je kunt ook zelf maken van een prikkabel en losse e27 strobelampjes.

kun je hem op maat maken en naar je zin indelen.

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door luc2366

OPGELET met dit artikel!!!
                Had onlangs 2 stuks besteld voor een klant. Bij aankomst bleken ze GEKLEURD te zijn ipv TRANSPARANT (wit) Effe Highlite gebeld: witte zijn uit de handel genomen wegens "niet veilig" (wat daar ook mee bedoeld wordt). Ze hebben wel zonder morren de gekleurde strings teruggenomen!
                Tsja ik heb de transparante versie nodig uiteraard. Dus geen gekleurde shitlichtjes [xx(]
                Op de site van J&H staat niets van verkrijgbaar in kleuren of transparant... en op de foto afgaan ... ist enkel transparant.

Iemand ervaringen qua warmteafgeve (indien ze enkele uren zouden aanstaan) en levensduur?
                En als er 1 lampje 't begeeft, blijft de rest dan werken?

Ralph, weet jij soms of ze verkrijgbaar zijn in transparante versie; of verdere praktische ervaringen mee aub?

Alvast bedankt voor deze enkele reacties.

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door Kevin_DM

Groeten,

Beghin Didier
                  Ampli bvba
                  En pak duurder, en die spullen blijven toch ongelooflijk fragiel. Bij minste schokje gaan ze stuk.
                  De E27 uitvoeringen bedoel je?

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

Yep een E27 strobe kost een euro of 5 !! De prikkabel kun je het beste bij de GAMMA of andere bouwmarkt kopen ( Die zijn rond deze tijd in de aanbieding ) Heb laatst voor 25 euro een prikkabel set gekocht van 10M met 10 fittingen. ben je voor 75 euro klaar !!

Heb je tre weinig lampjes kun je ze om de halve meter zetten passen er een stuk of 18 op .

Supergaaf effect

Comment

• DidierB
                      • May 2003
                      • 337

dit is idd wat ik bedoel. Qua fragiel: je werkt er toch zelf mee, moet je er maar zelf niet mee gooien!

Groeten,

Beghin Didier
                      Ampli bvba

Comment

• beyma
                        • Oct 2002
                        • 1614

Opzich een leuk idee met dat prikkabel, alleen heb je dan toch totaal geen controle over de flitsen??
                        Het mooie van zo'n slinger met strobo's is het looplicht effect ervan, dat maakt het verschil!! (vind ik dan[:I])
                        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

Ik denk dat jij in de war bent met die strobe pipes dat is een gecontroleerd effect.

Die kabels van Showtec zijn gewoon Normale flitsen ( net zoals bij de E27 uitvoeringen ) Of heb ik het verkeerd

Dat Strobe piupe is een heel ander effect als die slingers hetzelfde effect geven voor een veel lagere prijs dan die pipes is het een grote fout van de fabriek ........ Maken ze hun\eigen produkt kapot

Comment

• VERVALLEN

De flash string kost nog geen 50€. En deze is precies (via foto te zien) in rubberen omkastingen dus 'schokbestendig' en ook weersbestendig.
                            Dus dan zou dit toch geen miskoop zijn he, of wel? (indien transparant leverbaar is niet denk ik)

Comment

• VERVALLEN

Groeten,

Beghin Didier
                              Ampli bvba

Ik heb hier de catalogus 2004 van highlite bij me liggen op bladzijde 218. Daar staan idd de cityflashen op, maar ook een E27 strobeeffectje is de "easy flash". Deze is verkrijgbaar in rood, blauw en transparant.
                              Enige ervaring met deze easy dingetjes? Of zijn ze ook zo stuk?

Comment

Working...