ik heb er onlangs op een feestje 4 van die dingen omhooggehange... ze geven inderdaad best wel een leuk effect zolang je voldoende rook gebruikt. leuk aan de stealth is ook dat je hem zelfs met de controller niet volledig kan laten stilstaan. Hij blijft altijd snel genoeg bewegen om ervoor te zorgen dat een of andere prutser die het leuk vind om op knopjes te komen duwen geen schade aan de ogen ofzo kan aanrichten. ze hingen daar tussen 4 movingheads en 16 scans en gaven nog voldoende lichtoutput om goed gezien te worden. betreffende herstellingen of verandering van diode moet je ze wel terug sturen, heel het boeltje is aan elkaar geplakt en gesoldeerd... misschien maar goed ook
Vraagje over laser
Collapse
X
-
-
Nu we toch over lasers bezig zijn, even een vraagje tussendoor. Met een 1 watt laser, "hoeveel man" kan ik daar mee aan? En weet iemand hoeveel watt lasers zijn op grote feesten als sensation ofzo?Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...Comment
-
@turbomaster:
je kunt hem via de controller WEL volledig stil laten staan (het is niet altijd makkelijk om te doen maar het lukt wel): maak eerst het vierkant druk dit horizontaal en verticaal samen en je hebt 1 straal.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Hier ben ik ook wel nieuwschierig naar maar als toevoeging ben ik dan ook wel benieuwd naar de gebruikte merken voor lasers worden gebruikt bij de grote Party's. En worden er tegenwoordig ook al DPSS lasers gebruikt voor de grote (+10000 personen) party's.citaat:Nu we toch over lasers bezig zijn, even een vraagje tussendoor. Met een 1 watt laser, "hoeveel man" kan ik daar mee aan? En weet iemand hoeveel watt lasers zijn op grote feesten als sensation ofzo?
Groeten Martin
Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!Comment

Comment