Roboscan 812 - relamping

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

[quote
    Heb just naar service@martin.dk gemaild.

EVDV wisselt de lampen niet om. [V]
    [/quote]

Uhm, waarom niet gewoon even bellen met Fairlight in Bemmel ? Zij zijn voor nederland het officiele aanspreekpunt voor Martin produkten..

Tevens, waarom wil jouw leverancier de lampen niet omwisselen ? Daar is het toch verkeerd gegaan ?

Ik begin een gevoel te krijgen dat je een beetje schuw bent voor de officiele verkoop kanalen ... (iig binnen nederland...)
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

[quote
      Heb just naar service@martin.dk gemaild.

EVDV wisselt de lampen niet om. [V]
      Uhm, waarom niet gewoon even bellen met Fairlight in Bemmel ? Zij zijn voor nederland het officiele aanspreekpunt voor Martin produkten..

Tevens, waarom wil jouw leverancier de lampen niet omwisselen ? Daar is het toch verkeerd gegaan ?

Ik begin een gevoel te krijgen dat je een beetje schuw bent voor de officiele verkoop kanalen ... (iig binnen nederland...)

[/quote]

Beste SpaceyDeeJ,

Ik weet niet of jij 't weet he, maar ik woon in Belgiƫ. En hier is EVDV-trade te Willebroek het officiƫle aanspreekpunt / dealerschap van het ganse martin / mach / jem - gamma.
      Dus ik doe niets verkeerd.

Greets,

Frank

Comment

• lichtmoderator
        • Jun 2002
        • 115

Een gelul van een andere wereld...

Terug met die lampen naar de winkel. Is trouwens een wet dat je binnen X tijd het recht hebt om goederen terug om te ruilen als ze niet voldoen. (geld terug of aankoopbon)

Beetje op je strepen staan kan helpen!

Slotje door lichtmodje
        Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...