City Sounds 21-08-04, Centrum Tilburg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeeroen
    • Aug 2004
    • 39

City Sounds 21-08-04, Centrum Tilburg

Een gratis jaarlijks dance event in de binnenstad van Tilburg. Heuvel was dit jaar wat minder, maar de rest zag er toppie uit!

PIUSPLEIN:

HEUVEL:

HEUVELRING

NOTE: Foto`s zijn niet al te best, had er al genoeg op....[xx(]

En je kunt binnenkort alle foto`s vinden op http://www.zuippix.tk

Halfzat is....... weggegooit geld!
  • F.V.D.88
    • May 2004
    • 58

Ja, het was weer heel leuk dit jaar.

De Heuvel vond ik dit jaar ook tegenvallen (qua muziek en licht).
    Ik had het idee dat het licht niet echt volledig benut werd.

Het interessantste podium vond ik het podium op de Heuvelring.
    Mede omdat ze daar ook Dommelsch [8D] schonken ipv. van Heineken [xx(] (op de Heuvel), maar daar gaat het nu even niet om.
    Het licht werd volledig benut en vooral de laser vond ik erg leuk om te zien!

Ook de binnenpodia waren uiterst interessant.
    Vooral de Grote Zaal in de 013. Waar leuke scans hingen nl. de technobeams!

Misschien is het leuk als er nog iemand foto's kan plaatsen (als die gemaakt zijn) van de binnenpodia in 013?
    MVG, Frank

Comment

• Jeeroen
      • Aug 2004
      • 39

Ik ben niet meer naar 013 geweest.... was echt te brak.... zal het eens vragen aan een maotje van me....

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Wat is de diameter van die spiegelbol? [8D]

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

citaat:Geplaatst door Dj Mark
          [br
          Wat is de diameter van die spiegelbol? [8D]
          Zo'n 2 meter!
          Citysounds was ook dit jaar weer erg gezellig. Er was veel gedaan aan het licht (geluid was trouwens ook leuk: JBL line-array gaf leuk geluid!). De laser op de heuvelring gaf het geheel een mooie afwerking. Voor meer foto's: www.tilburg.com !

citaat:Geplaatst door F.V.D.88

Ja, het was weer heel leuk dit jaar.

De Heuvel vond ik dit jaar ook tegenvallen (qua muziek en licht).
          Ik had het idee dat het licht niet echt volledig benut werd.

Het interessantste podium vond ik het podium op de Heuvelring.
          Mede omdat ze daar ook Dommelsch [8D] schonken ipv. van Heineken [xx(] (op de Heuvel), maar daar gaat het nu even niet om.
          Het licht werd volledig benut en vooral de laser vond ik erg leuk om te zien!

Ook de binnenpodia waren uiterst interessant.
          Vooral de Grote Zaal in de 013. Waar leuke scans hingen nl. de technobeams!

Misschien is het leuk als er nog iemand foto's kan plaatsen (als die gemaakt zijn) van de binnenpodia in 013?
          013 heeft wel vaker van dat leuke spul hangen. De scans waren idd technobeams en de wash-headjes leken verdomde veel op HES Studio Color 575-lampjes. Afgemaakt met blauwe en rode parretjes, en twee mooie turbosound-stack(je)s begaf ik me naar de bar...

Volgend jaar weer! Alleen waarom buiten maar tot 01.00 uur? [V]
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

2 meter?
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Lazy
              • Sep 2003
              • 294

Ik vond overal het geluid zwaar klote... incl. de JBL line array!! De heuvel zelf ging al helemaal nergens over, erg leuk als je een aantal D&B sets neer zet maar stel dan ook even een delay in ofzo.. Verder vond ik onder het mom van beter goed gejat dan slecht bedacht het piusplein er wel aardig uit zien...

Verder was de sfeer klote!! Stond 70% strak van de drugs, waarvan nog eens 30% ook strak stond van de anabole. 20% deed alsof ze strak stonden... en de overige 10% was lelijk...

Maar ja dat is allemaal maar mijn mening!!

Comment

• Jeeroen
                • Aug 2004
                • 39

Dan denk ik dat ik lelijk ben........

Verder vond ik het geluid op het piusplein echt goed, (komt mischien omdat ik in een donkerbruin verleden die racks mee in elkaar heb geschroeft...) Wat daar vanaf het podium draaide weet ik niet, maar op het plein zelf stonden 2x EV RX 212/118 8KW.

En heeft iemand nog die case gezien van die bol? Was onderhand een vakantie huisje man!

Comment

• F.V.D.88
                  • May 2004
                  • 58

citaat:Geplaatst door Jeeroen

En heeft iemand nog die case gezien van die bol? Was onderhand een vakantie huisje man!
                  Nu weet ik welke case je bedoelde (ik was namelijk de dag vantevoren, tijdens de opbouw, ook even gaan kijken).
                  En er stond een enorme case ongeveer ter grootte van een kleine schuur![8D]

Ik vroeg me al af wat er in zat...
                  MVG, Frank

Comment

• Lazy
                    • Sep 2003
                    • 294

Dan denk ik dat ik lelijk ben........

Verder vond ik het geluid op het piusplein echt goed, (komt mischien omdat ik in een donkerbruin verleden die racks mee in elkaar heb geschroeft...) Wat daar vanaf het podium draaide weet ik niet, maar op het plein zelf stonden 2x EV RX 212/118 8KW.

Volgensmij stond op het podium Logic Systems...

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1067

Nu weet ik welke case je bedoelde (ik was namelijk de dag vantevoren, tijdens de opbouw, ook even gaan kijken).

hehehe Ik ken ze wel komen bij een bedrijf vandaan denk ik uit amsterdam....die moeste er meteen een vrachtwagen bijkopen met een extra grote laadklep om die case erin te krijge.....ze zijn trouwens erg onhandig ken ik je vertellen en voor t motortje van de bol moet je ook al bijna met ze 2e zijn

Comment

• Lazy
                        • Sep 2003
                        • 294

citaat:Geplaatst door jens

hehehe Ik ken ze wel komen bij een bedrijf vandaan denk ik uit amsterdam....die moeste er meteen een vrachtwagen bijkopen met een extra grote laadklep om die case erin te krijge.....ze zijn trouwens erg onhandig ken ik je vertellen en voor t motortje van de bol moet je ook al bijna met ze 2e zijn
                        Een moter voor een 2 meter spiegelbol...[8)] Ik denk dat je dan onderhand een DAF XF moterblok in de truss moet gaan hangen om dat ding te laten draaien..

Verder denk ik dat de bol gewoon van Purple komt aangezien die op alle drie de podia's veel geleverd hebben..

Comment

• Max
                          • Feb 2003
                          • 680

Zo, ook weer even langsgeweest, zag er wel netjes uit maar vondt de muziek best tegenvallen, en de 013 kwam ik niet binnen [xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(] Dus maar ff naar de Blitz geweest.

Blijf dat Sound Projects van HGL maar leker klinken [^]

Spiegelballetje zag er wel netjes uit ja, Heuvel viel inderdaad zwaar tegen maar dat maakte de laser iets verder weer goed

Comment

• F.V.D.88
                            • May 2004
                            • 58

citaat:Geplaatst door Max

Zo, ook weer even langsgeweest, zag er wel netjes uit maar vondt de muziek best tegenvallen, en de 013 kwam ik niet binnen [xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(] Dus maar ff naar de Blitz geweest.
                            Hoezo kwam je niet binnen dan? Was het te vol of ben je onder de 16 jaar?

En de laser op de Heuvel maakte idd weer wat goed. Maar ondanks dat is dit jaar het podium op de Heuvel echt het minst geslaagde van alle 3 de buitenpodia.
                            MVG, Frank

Comment

• Lazy
                              • Sep 2003
                              • 294

citaat:Geplaatst door Max

Blijf dat Sound Projects van HGL maar leker klinken [^]
                              HGL heeft EV??

Comment

Working...