Dance Valley 2k4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Dance Valley 2k4

Afgelopen weekend was het de 10e editie van Dance Valley; en dat beloofde een feestje te worden! UDC zou groots uitpakken, en dat hebben ze dan ook zeker gedaan.

Even voor de duidelijkheid; was bezoeker, niks met licht/geluid/organisatie te maken, maar ik wilde jullie deze plaatjes toch niet achterhouden. Ik was (persoonlijk) erg onder de indruk, zeker van de laser + licht + vuurwerk show in het laatste uurtje Carl Cox; dat was zo'n beetje subliem te noemen.

De (kleine) fotootjes:

Dingen die ik weet:
    - een hoop Rentall met mac's entour / 2k / atomics
    - een hoop L'acoustics
    - een paar kleine podia met PurpleSound
    - een onwijs gaaf aangekleed HQ stage (al blijft dat herrie )
    - een aardig aantal grote lasers
    - teveel leuks om op te noemen!

Hier vind je de orginele & groter formaat foto's: http://wind.prohosting.com/pvdplane/index.html

Had zelf geen fototoestel bij, dus ook die zijn niet van mij

Loopt er hier iemand rond die misschien wat meer info / apparatuur lijstjes e.d. heeft?
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

amai ja ...
    das wel heel serieus/groots aangepakt !!
    hoeveel heb jeje inkom ticket betaald ?
    en die foto met die smiley (1ste links bovenaan)
    is best wel cool .. kun je ongeveer inschatten hoeveel de diameter was ? en bestond die cirkel uit truss ?

greet'zz ljanton

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

Zeker groot uitgepakt!
      Ziet er prachtig uit

Wie kan me vertellen welke dj's er hebben opgetreden?

Groetjes

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Ik vind Dancevalley (al kan ik er nog niet komen) toch altijd wel 1 van de allermooiste evenementen, mooi aangekleed!
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

citaat:Geplaatst door DjFx

Wie kan me vertellen welke dj's er hebben opgetreden?

Groetjes
          Als je nou even bij de line up kijkt op de site van dance valley

Maar ze hebben het wel heel netjes en gaaf gedaan daar.
          Wou dat ik er ook heen kon maar ja komt nog wel.[]
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door ljanton

amai ja ...
            das wel heel serieus/groots aangepakt !!
            hoeveel heb jeje inkom ticket betaald ?
            is best wel cool .. kun je ongeveer inschatten hoeveel de diameter was ? en bestond die cirkel uit truss ?
            Kaartje kostte €65.. prijzig maar voila, je moet er iets voor over hebben.
            Over die cirkeltruss; kijk even hier: http://wind.prohosting.com/pvdplane/...es/image3.html
            daar heb je de grote versie, en elk oplichtend deel aan de zijkant zijn al 2 striplights... denk dat een striplight 1,5 meter lang is ongeveer? Dus doe een snel rekensommetje en je weet het ongeveer wel . Ik heb sterk het vermoeden dat dit dezelfde cirkel is als op Sensation vorig jaar. Vraag me af hoe vaak je zo'n gevaarte nou echt daadwerkelijk gebruikt.

Comment

• Lazy
              • Sep 2003
              • 294

Bind me er niet op vast maar volgensmij was het zoiets....

Focus --> Mainstage en HQ
              Veel Studio Spots, Cyberlights en Dataflashes...
              Blinders en Chromabanks van Pulsar
              Aangestuurd met Hog 2 ??

Laserimage --> Lasers @ Mainstage (Zag er echt zwaar goed uit!!)

Stagepro --> Geluid op mainstage ?? en HQ ??
              (aangevuld met kasten van AED??)

16x V-dosc Top per kant + 16x V-dosc bas ( In de bekende matrix van 4x4)

Op mainstage 16x DV-dosc als delaystack??

Purple --> Die wazige toren van hout met aan 4 kanten een podium. Maar er stonden SB1000 bij...??

Verder hadden ze nog een paar kleine tentjes met D&B

Volgensmij was de rest bijna alleen maar L acoustic. In de circus tenten bijna alleen maar vanaf 4 kanten 6x DV-Dosc per stack.

Verder over die grote trusscircel...(smiley) Erg groot!! +/- 50x Suntrip. Aantal Mac 2000... Mac250... Atomics...

Al met al zijn jullie nog niet veel wijzer hiervan geworden!!

Comment

• Overdrive
                • Feb 2002
                • 717

Geluid was overal wel acceptabel alleen heb mijn vingers in mijn oren moeten doen toen ik de 'Tech House' inliep. Redelijke grote tent maar geen v-dosc, zal dan wel D&B zijn geweest, vrienden wouden niet verder naar binnen dus ook niet goed gekeken. Schel hoog en absoluut geen laag vanaf 70hz ofzo meer Misschien dat dit later opgelost is?? Heb in de 'Dacade of Dance' tent trouwens ook nog het laag redelijk hard over zn nek horen gaan, op 10 m afstand van een L'accoustics clustertje is dat niet bepaald fijn [8D]

Verder zag alles er super gelikt uit, alle mh's buiten netjes ingepakt of met een bak erover en bij de smiley stage met dome's.

Vond alleen dat de lasers redelijk laat aangingen maar dat kan aan mij gelegen hebben aangezien in vrij lang in de Concept heb gestaan die geen lasers hadden (kan je lang wachten dus [])

Groeten Joost

Comment

• Lazy
                  • Sep 2003
                  • 294

citaat:Geplaatst door Overdrive

Vond alleen dat de lasers redelijk laat aangingen maar dat kan aan mij gelegen hebben aangezien in vrij lang in de Concept heb gestaan die geen lasers hadden (kan je lang wachten dus [])

Groeten Joost
                  Is volgensmij een beetje iets van Dance Valley... Laatste uurtje is andere jaren ook het uurtje van de lasershow over de vallei...

Comment

• Lazy
                    • Sep 2003
                    • 294

citaat:Geplaatst door Iko

behalve 3 podia die werden door Purple gedaan idd.

Greetzz Iko
                    Wat ik niet snap is de link Purple --> EAW

Ik heb namelijk bij het breken nogal wat SB1000 zien staan bij de trailer van Purple??

En nee ik ga niet zeggen dat ze er eindelijk achter zijn dat D&B....

Ach laat ook maar!!

Just Kidding!!

Comment

• Overdrive
                      • Feb 2002
                      • 717

citaat:Geplaatst door Lazy
                      Is volgensmij een beetje iets van Dance Valley... Laatste uurtje is andere jaren ook het uurtje van de lasershow over de vallei...
                      Mainstage: logisch
                      Tenten: zonde

Comment

• DidierB
                        • May 2003
                        • 337

citaat:Geplaatst door ljanton

greet'zz ljanton
                        geschat aan de hand van de layher erachter: om en bij de 25m doorsnede.

Groeten,

Beghin Didier
                        Ampli bvba

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

wat moeten truss fabrikanten en verhuurders toch blij zijn met dit soort events!
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Overdrive
                            • Feb 2002
                            • 717

Zag net 6-pack(met die mafkezen die overal in komen). Die gasten gingen 2 dagen voor DV 's nachts naar het terrein. Hekje aan de kant en binnen waren ze met auto en al. Totaal geen bewaking aanwezig! Dus ff rondscheuren natuurlijk. Doel was om een Heiniken biertender te begraven met 2 fusten en een haspel [8D] Zo gezegt zo gedaan...

2 dagen later komen ze op het feest zelf als bezoeker. Op de plek even graven en lopen met een smoes naar de bar 'mogen we ff deze haspel inprikken voor onze camera?', 'jahoor tuurlijk'! Resultaat uurtje later hun eigen koude freddies op het gras []

Maar waar het me eigenlijk om ging wat dat ik het raar vond dat je zomaar ongemerkt op het terrein kan komen. Was wel inkoppertje geweest voor onze Bin Laden kameraden. Toch weer 50.000 man uitgeschakeld [)]

Comment

• jens
                              • Aug 2004
                              • 1066

ik ben zelf ook naar dance valley geweest en heb daar best even me oogjes uitgekeken.....vond wel somige tenten wat magertjes aangekleed kwa licht. maar de buiten podia's daarintegen waaren erg mooi....die smili was denk ik wel 25 meter kwa doorsnede....verder moet ik wel zeggen dat ik de trussbarren van heineken ook erg geslaagt vond

Comment

Working...