Afgelopen weekend was het de 10e editie van Dance Valley; en dat beloofde een feestje te worden! UDC zou groots uitpakken, en dat hebben ze dan ook zeker gedaan.
Even voor de duidelijkheid; was bezoeker, niks met licht/geluid/organisatie te maken, maar ik wilde jullie deze plaatjes toch niet achterhouden. Ik was (persoonlijk) erg onder de indruk, zeker van de laser + licht + vuurwerk show in het laatste uurtje Carl Cox; dat was zo'n beetje subliem te noemen.
De (kleine) fotootjes:

Dingen die ik weet:
- een hoop Rentall met mac's entour / 2k / atomics
- een hoop L'acoustics
- een paar kleine podia met PurpleSound
- een onwijs gaaf aangekleed HQ stage (al blijft dat herrie
)
- een aardig aantal grote lasers
- teveel leuks om op te noemen!
Hier vind je de orginele & groter formaat foto's: http://wind.prohosting.com/pvdplane/index.html
Had zelf geen fototoestel bij, dus ook die zijn niet van mij
Loopt er hier iemand rond die misschien wat meer info / apparatuur lijstjes e.d. heeft?
Even voor de duidelijkheid; was bezoeker, niks met licht/geluid/organisatie te maken, maar ik wilde jullie deze plaatjes toch niet achterhouden. Ik was (persoonlijk) erg onder de indruk, zeker van de laser + licht + vuurwerk show in het laatste uurtje Carl Cox; dat was zo'n beetje subliem te noemen.
De (kleine) fotootjes:

Dingen die ik weet:
- een hoop Rentall met mac's entour / 2k / atomics
- een hoop L'acoustics
- een paar kleine podia met PurpleSound
- een onwijs gaaf aangekleed HQ stage (al blijft dat herrie
)- een aardig aantal grote lasers
- teveel leuks om op te noemen!
Hier vind je de orginele & groter formaat foto's: http://wind.prohosting.com/pvdplane/index.html
Had zelf geen fototoestel bij, dus ook die zijn niet van mij

Loopt er hier iemand rond die misschien wat meer info / apparatuur lijstjes e.d. heeft?

]
Misschien dat dit later opgelost is?? Heb in de 'Dacade of Dance' tent trouwens ook nog het laag redelijk hard over zn nek horen gaan, op 10 m afstand van een L'accoustics clustertje is dat niet bepaald fijn [8D]
)]

Comment