Er touren wel degenlijk mensen met een focus hand.
Patrick Derksen, deed BZB en doet nu rowen heze (hoe schrijf je dat eingenlijk
heeft de aller eerste produktie focushand en hij werkt er blindelings op. zeker tijden touren is dat ideaal. het scheelt 1 man personeel.
Is het je trouwens wel eens opgevallen dat op het moment dat je wilt gaan uitlichten, net de jongens van het geluid beginnen met uitruisen en sound checken. dat was origineel mijn reden om het apparaat te ontwikkelen. het is namalijk niet leuk om vanuit een truss to moeten schreeuwen naar de gast achter de licht tafel.
Maar ik ben natuurlijk bevoorrecht
BDW rackje ziet er prima uit, al had ik graag de focus hand aan de voorkant gezien, geintje.
Joost van Eenbergen
ELC lighting.
Patrick Derksen, deed BZB en doet nu rowen heze (hoe schrijf je dat eingenlijk
heeft de aller eerste produktie focushand en hij werkt er blindelings op. zeker tijden touren is dat ideaal. het scheelt 1 man personeel.Is het je trouwens wel eens opgevallen dat op het moment dat je wilt gaan uitlichten, net de jongens van het geluid beginnen met uitruisen en sound checken. dat was origineel mijn reden om het apparaat te ontwikkelen. het is namalijk niet leuk om vanuit een truss to moeten schreeuwen naar de gast achter de licht tafel.
Maar ik ben natuurlijk bevoorrecht

BDW rackje ziet er prima uit, al had ik graag de focus hand aan de voorkant gezien, geintje.
Joost van Eenbergen
ELC lighting.

Comment