Nieuw dimmerrack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VANEENBERGEN
    • Sep 2003
    • 187

Er touren wel degenlijk mensen met een focus hand.

Patrick Derksen, deed BZB en doet nu rowen heze (hoe schrijf je dat eingenlijk heeft de aller eerste produktie focushand en hij werkt er blindelings op. zeker tijden touren is dat ideaal. het scheelt 1 man personeel.

Is het je trouwens wel eens opgevallen dat op het moment dat je wilt gaan uitlichten, net de jongens van het geluid beginnen met uitruisen en sound checken. dat was origineel mijn reden om het apparaat te ontwikkelen. het is namalijk niet leuk om vanuit een truss to moeten schreeuwen naar de gast achter de licht tafel.

Maar ik ben natuurlijk bevoorrecht

BDW rackje ziet er prima uit, al had ik graag de focus hand aan de voorkant gezien, geintje.

Joost van Eenbergen
    ELC lighting.
    Joost van Eenbergen
    ELC lighting

Comment

• JohnHa
      • Jan 2002
      • 57

Ik weet dat het egoistisch is, maar: als je een paar van die 19" rekken over zou hebben dan houd ik me aanbevolen. Overigens, mooi ingebouwd

Comment

• Martin Hoogeind
        • Sep 2003
        • 60

Hoe zit het met de 24 polige bedrading die je op je harting aansluit, deze moet tegenwoordig (bij 16A) 2,5 zijn. Ben nog geen 24 polige 2,5 kwadraats multi's tegen gekomen

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

Als ik me niet vergis zijn het 2Kw Dimmers en dus worden deze afgezekerd door een 10A Automaat.
          Waar haal je het vandaan dat die 2.5mm2 verplicht zou zijn bij 16A gebruik?

Comment

• _Joop_
            • Dec 2002
            • 137

De bedrading is inderdaad 1,5mm2. En dat omdat de dimmers, zoals rudy vertelt, maar 10A zijn per kanaal.

Grz

Comment

• Martin Hoogeind
              • Sep 2003
              • 60

citaat:Geplaatst door Showtechniek

Als ik me niet vergis zijn het 2Kw Dimmers en dus worden deze afgezekerd door een 10A Automaat.

Uit de daarvoor bestemde NEN-normering. Kijk maar naar de nieuwe multi's van Focus, Flashlight, Procon, Rentall en noem maar op allemaal 2,5, doen ze niet voor de lol hoor!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                • Jun 2001
                • 1429

citaat:Geplaatst door Martin Hoogeind

citaat:Geplaatst door Showtechniek

Uit de daarvoor bestemde NEN-normering. Kijk maar naar de nieuwe multi's van Focus, Flashlight, Procon, Rentall en noem maar op allemaal 2,5, doen ze niet voor de lol hoor!
                Kom maar op met die NEN normering.......
                Wacht geduldig af.......

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

citaat:Geplaatst door VANEENBERGEN

Is het je trouwens wel eens opgevallen dat op het moment dat je wilt gaan uitlichten, net de jongens van het geluid beginnen met uitruisen en sound checken. dat was origineel mijn reden om het apparaat te ontwikkelen. het is namalijk niet leuk om vanuit een truss to moeten schreeuwen naar de gast achter de licht tafel.
                  Helemaal waar, als ik het goed begrijp heb jij het ding ontworpen?? Goed werk & vooral creatief nagedacht, dat soort "uit de praktijk" dingen leveren altijd creatieve oplossing op

Comment

• VANEENBERGEN
                    • Sep 2003
                    • 187

Ja, ik heb de focus hand en alle andere ELC producten ontworpen.
                    Ik blijf daarom ook zelf nog steeds actief in het wereldtje.
                    Joost van Eenbergen
                    ELC lighting

Comment

• pretje
                      • May 2004
                      • 11

Hallo iedereen.

Ik gebruik inderdaad al zo'n 5 jaar een focushand en ik kan het iedereen aanraden !!.

Het gemak dat je ervan hebt tijdens het stellen is ongeloofelijk. En de tijd die het scheelt is ook niet onaangenaam. Dus iedereen kopen dat ding.

Groet Patrick.

ps Joost Rowwen Heze schrijf je zo met uitzondering van het streepje naar links op de eerste e van Heze.

Comment

• JohnHa
                        • Jan 2002
                        • 57

Klein puntje van kritiek op de ELC Focushand.: de toetsen zijn niet verlicht, dus je kunt in het donker het numerieke deel niet zien.

Comment

• VANEENBERGEN
                          • Sep 2003
                          • 187

Al sinds een paar jaar hebben we al verlichte toetsen. de foto hier pas geplaatst is out-dated.

kijk eens op www.elclighting.com

PS ja ik weet dat de cijfers niet in de toetsen staan, maar dat werd to duur om did betrouwbaar te maken. anyway als je de 16 toetsen ziet en er vaker mee hebt gewerkt ken je ze uit je hoofd.
                          Joost van Eenbergen
                          ELC lighting

Comment

• Carl
                            • Nov 2000
                            • 907

Zo'n (Rittal) kast kost zo in de buurt van de € 1000,00.
                            Uiteraard afhankelijk van de uitvoering, glasdeur, ventilatie, sokkel, etc.....
                            Verschrotten zou eeuwig zonde zijn!!
                            Hoewel ze niet echt bruikbaar zijn voor on the road, veel te zwaar!

Comment

• _Joop_
                              • Dec 2002
                              • 137

Voor on the road is het inderdaad te log jah. Maar er zullen vast wel mensen blij mee worden die een studio hebben oid... Ik zal nog wel eens wat navraag doen...

Comment

• Tiemen
                                • Dec 2001
                                • 944

buigzame leidingen:
                                Tabel 8.52-C5 van NEN1010 :

aantal belaste aders : 24
                                geleiderdoorsnede : 1.5 mm² ==> Toelaatbare stroom in A : 10
                                geleiderdoorsnede : 2.5 mm² ==> Toelaatbare stroom in A : 16

Alstublief.

Comment

Working...