citaat:de scans zijn futurelights
Zillion reunion party - Soeverein-Lommel
Collapse
X
-
-
Dat is de vaste microfoon van het preset synthesizertje van korg wat je eronder ziet. Voor o.a. vocodingeffecten.citaat:Geplaatst door quincman
edit: staat daar een pc microfoon :S?
DJ's moeten tegenwoordig "produceren" en er worden dus allerlei doosjes ontwikkelt die je het gevoel geven alsof je muziek maakt. Terwijl je presets afspeelt. Bij deze synthesizer heeft de goegemeente niet eens door dat het toetsenbord te klein is om echt goed op te kunnen spelen. Maar omdat je toch een-vinger-systeem-virtuozen aan het neppen bent is dat geen factor. Het ziet er cool uit een set toetsen en de DJ is dan ineens "muzikant". [}
]
(sorry voor de DJ's die wel wat kunnen maar dit is een doosje wat écht een verkoophype is. ipv een stuk gereedschap.
lekker belangrijk!Comment
-
-
Wat hangt daar eigenlijk in het schuine gedeelte van de derde fc van rechts (die waar de Pioneer EFX-500 en de Kaospad op staan).
Ik kan dat echt niet plaatsen [xx(]
Staat ook op de fc's, zie één van de foto's van Showtechniek.citaat:Geplaatst door DjJeroen
Ja volgens mij zijn het toch gewoon cybers
!
Comment
-
Net terug van de reunië...
Wel wat bekende gezichten tegengekomen uit het lichtwereldje...
Maar denk dat we er het allemaal over eens zijn: Het was niet hetgene wat ik ervan verwachtte!
Special effect (pyro) waren bij momenten leuk, maar gingen ook snel vervelen.
De 3D69 toestanden waren al helemaal niks.
Washen geadresseerd op een 4tal verschillende kanalen... tja, dan ben je snel beperkt in je mogelijkheden.
Vond het echt maar triestig, inspiratieloos en bij momenten begon je je echt te ergeren aan weer eens dezelfde chases.
Geef mij maar weer de echte zillion van destijds... kwamen af en toe toch nog eens wat leuke dingen naar voren!
Foto's volgen later vandaag, heb nu wat slaap nodig
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment

Comment