Foto's van bedrijfsfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

citaat:Geplaatst door fl@x

Tja nu je het zegt had ik die vier kanalen ff op 1 fader kunnen zetten ja. Niet zo bij nagedacht.

Over het symetrie verhaal kan ik uitleggen dat ik tijdens afstellen geen rook mocht gebruiken i.v.m. een open dag die door het bedrijf gehouden werd. Mensen liepen dan ook door deze hal, dit belemmerde dus erg qua opbouwtijd. We moesten stil zijn en de complete zaal was ool al aangekleed, dus weinig ruimte e.d. Tegen de tijd dat de zaal ook echt donker was werd wel duidelijk dat het niet helemaal klopte. Helaas kon ik toen geen aanpassingen meer doen. Normaliter ben ik erg secuur op strakke plaatjes.

Greetz fl@x
    Wat zal het zijn, 10 preset focussen aanpassen? Als ze al ongeveer goed staan nog geen 5 minuten werk. En zelfs met publiek hoeft niemand daar wat van te merken.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• fl@x
      • Oct 2003
      • 194

citaat:Wat zal het zijn, 10 preset focussen aanpassen? Als ze al ongeveer goed staan nog geen 5 minuten werk. En zelfs met publiek hoeft niemand daar wat van te merken.
      Ik bedoelde niet de focussen voor de mac 250's die waren wel symetrisch. Ik bedoelde eigenlijk meer de par 64 'plaatjes'

Greetz
      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• smokey
        • Dec 2003
        • 31

Ziet er gaaf uit als ik de foto's zo bekijk.
        Ik vind alleen dat je de parren veel
        op 1 lijn hebt uitgelijnd, Namelijk allemaal
        richting de dansvloer.
        Als je bijv. een paar parren op het podium uitlijnd
        krijg je meer diepte verschil in je lichtplaatjes
        En je zet de band (orkest) dan ook meer in het licht.
        Maar voor de rest ziet het er verzorgd uit.

mzzl Smokey

Comment

Working...