Foto's van bedrijfsfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

Foto's van bedrijfsfeest

Hieronder een aantal pics van een leuk bedrijfsfeestje.

Optreden van het DLM showorkest.

Gebruikte materiaal:

24 KW Par 64
    24 Kringen MA dimmerpacks
    4 x 2kW Altman fresnell
    36 mtr truss getakeld
    8 x MAC 250
    1 x Avolites Pearl
    1 x Swefog oilcracker

Graag jullie commentaar!!
    Zo niet, dan toch!!!
  • maarten
    • Jan 2002
    • 268

ziet er goed uit maar waarom heb je die faders aan elkaar geplakt wil je geen aparte controle per spot ???

Comment

• fl@x
      • Oct 2003
      • 194

citaat:ziet er goed uit maar waarom heb je die faders aan elkaar geplakt wil je geen aparte controle per spot ???
      Nee ik had daar mijn frontlicht onder zitten, ik had mijn memorybanken al vol en wilde daar geen shapes of memory's weggooien, was een beetje vergeten een plekkie over te houden. Dus op deze manier werkte dat wel oké

Greetz
      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door fl@x

citaat:ziet er goed uit maar waarom heb je die faders aan elkaar geplakt wil je geen aparte controle per spot ???
        Nee ik had daar mijn frontlicht onder zitten, ik had mijn memorybanken al vol en wilde daar geen shapes of memory's weggooien, was een beetje vergeten een plekkie over te houden. Dus op deze manier werkte dat wel oké

Greetz
        Zie de logica er ook niet echt van in...

Je kan toch perfect meerdere dimmerkanalen onder 1 presetfader patchen op de pearl?

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• delighted
          • Jul 2003
          • 420

Zitten wel leuke plaatjes bij, maar het is allemaal "biet niet" symmetrisch. Niet dat ik altijd maar symmetrische plaatjes wil, maar hier is duidelijk te zien dat je het wel probeert, maar dat het niet lukt.

En op de pearl kan je idd meerdere dimmerkanalen onder 1 fader patchen.

Comment

• fl@x
            • Oct 2003
            • 194

Tja nu je het zegt had ik die vier kanalen ff op 1 fader kunnen zetten ja. Niet zo bij nagedacht.

Over het symetrie verhaal kan ik uitleggen dat ik tijdens afstellen geen rook mocht gebruiken i.v.m. een open dag die door het bedrijf gehouden werd. Mensen liepen dan ook door deze hal, dit belemmerde dus erg qua opbouwtijd. We moesten stil zijn en de complete zaal was ool al aangekleed, dus weinig ruimte e.d. Tegen de tijd dat de zaal ook echt donker was werd wel duidelijk dat het niet helemaal klopte. Helaas kon ik toen geen aanpassingen meer doen. Normaliter ben ik erg secuur op strakke plaatjes.

Greetz fl@x
            Zo niet, dan toch!!!

Comment

• movinghead
              • Aug 2001
              • 559

Staan daarachter nou fusten ofzo opgestapelt?
              Volgens mij ie het een groothandel ofzo. En dan de party in het magazijn.

Ziet er verder goed uit vind ik. Alleen denk ik dat je er nog wel net iets meer uit had kunnen halen. Het ziet er goed uit maar ik heb het idee steeds dat het het net niet is. NEt niet dat plaatje die je wel had kunnen maken denk ik. Misschien ligt het ook wel aan je camera. Of gewoon aan mij.... :-)
              [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• rvv2001
                • Nov 2003
                • 33

werdt het licht op foto 9 door een ander bedrijf geregeld? want anders kom ik op meer dan 24 par 64

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Het trussenplan is okeej, de kleurkeuze vind ik persoonlijk niet mooi. Het laatste plaatje bevat in de parren 2 kleuren geel (waarbij ook nieuwe en oude filters door elkaar gebruikt zijn...). Daarnaast nog een geel in de macjes resulteert in een vies plaatje. Verder is dit een leuk rig met lampen, maar niet in harmonie met je act; de showband. Men staat erg statisch te spelen, als jij dan high-loops in je moving light gooit, is het gewoon te druk... Uberhaubt geef je zelf al aan dat je memory-bank bomvol shapes en zooi zit; dit moet dus zeker niet bij een orkest...Zet een tijd op je preset focus, en maak relaxte plaatjes ! Evt dansvloerlicht mag dan best wat spelen, maar dit licht hangt boven je act...Daar is dergelijke drukheid niet gewenst.

Swefog = mooi
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• fl@x
                    • Oct 2003
                    • 194

citaat:Staan daarachter nou fusten ofzo opgestapelt?
                    Volgens mij ie het een groothandel ofzo. En dan de party in het magazijn
                    Ja dat klopt, dit was bij een drankenhandel.

citaat:werdt het licht op foto 9 door een ander bedrijf geregeld? want anders kom ik op meer dan 24 par 64
                    Goed opgelet moet ik zeggen, ja deze truss was wel heel bijzonder aan het dak gehangen. Helaas heb ik daar geen foto's van gemaakt. Toen wij aankwamen was dat zaallicht er al.

citaat:Ziet er verder goed uit vind ik. Alleen denk ik dat je er nog wel net iets meer uit had kunnen halen. Het ziet er goed uit maar ik heb het idee steeds dat het het net niet is. NEt niet dat plaatje die je wel had kunnen maken denk ik. Misschien ligt het ook wel aan je camera. Of gewoon aan mij.... :-)

Qua plaatjes had ik best wel heel veel mogelijkheden, maar deze foto's zijn in actie gemaakt. D.w.z. er liep een par chase + shapes voor de kopjes. Jammer genoeg heb ik op deze manier veel dezelfde foto's geschoten. Ik had erg veel mooie posities en kleuren combi's gemaakt. Komt helaas niet echt naar voren op deze pics. Vind het wel handig om te weten wat je dan beter had willen zien.

Greetz

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• fl@x
                      • Oct 2003
                      • 194

Heey Arvid,

Vergis je niet in het woordje orkest hoor. Dit lijkt erg statisch, maar is gewoon een lekkere disco-classics band. Het swingt behoorlijk de pan uit. Ze zitten helaas zo statisch omdat hun vorig audiobedrijf de leeslampjes en de microfoon aansluitingen in die trussen gebouwd heeft.

Swefog is i.d.d.

Greetz
                      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Ik snap je invalshoek hoek wel Sander, maar welk orkest/bigband/feesttrompetter je ook doet; de muzikanten staan/zitten stil ! Vandaar mijn opmerking; evt dansvloer licht mag best een beetje nerveus doen, maar de show die jij daar neerzet, zou niet misstaan bij een flinke rock-act. Dat lijkt me dan simpelweg het andere uiterste... Verder moet je het wat de kleuren betreft toch wel met me eens zijn...[:I]

Maar...Ff relativeren; je hebt een net klusje afgeleverd, alleen moet er op het onderdeel kleurenmenging, en operator-technisch gebied misschien e.e.a. ontwikkeld worden...[|)] Ik weet echt dat jij al hele mooie klusjes hebt afgeleverd (foto's op bijv. lightjockeys.nl)... Vind dit echter geen toppertje... mag toch Heb zelf metronome bigband tijdje gedaan, en weet dat het lastig is om het geheel niet TE tv-show achtig te maken... Beetje 'stijl'(en rust) in het licht mag echter best.
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Niek...
                          • Nov 2001
                          • 1094

Dit is toch niet toevallig in de nieuwe Grolsch hal?
                          <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Fritz
                            • Oct 2001
                            • 621

Kan je even aangeven welke kleurnummers je hebt gebruikt voor je parren?

Comment

• fl@x
                              • Oct 2003
                              • 194

Hey Mensen,

citaat:Verder moet je het wat de kleuren betreft toch wel met me eens zijn...
                              Hey Arvid, wil graag weten welke kleuren jij mooi had gevonden voor zo'n klus.

citaatit is toch niet toevallig in de nieuwe Grolsch hal?
                              Nope, dit was gewoon bij een drankenbedrijf, Heisterkamp ootmarsum.

citaat:Kan je even aangeven welke kleurnummers je hebt gebruikt voor je parren?
                              LEE: 101, 128, 058, 105.

Greetz.....

Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...