zo'n lamp hangt tijdens de kermis in Helvoirt ergens in het midden van de 'rupsbaan'
voor mij is het dus wel een beetje sentiment :P
wel idd een gaaf effect
voor mij is het dus wel een beetje sentiment :P
wel idd een gaaf effect
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
][
][
]
Laten we het bieden eens starten op een eurootje of 1000, wie wil 'm erg graag hebben? [:P]
). prachtige bollen waar tegenwoordig nog grof geld voor wordt neergelegd mits in goede staat. Het enigste nadeel van die bollen is dat als er een lamp kapot gaat geen enkele meer werkt doordat ze in serie zijn geschakeld. zitten er ook rode stipjes op de bollen? Zo ja is het zeker een clay paky. Leeftijd zal ongeveer een dertig jaar zijn schat ik. Die van mij waren afkomstig uit de scala in valkenburg, ze zijn rond die tijd begonnen. Eigenlijk zou je companionsound eens moeten bellen deze heeft me toen laten weten dat er een paar aziaten weer van plan zijn ze te gaan produceren. Tweede hands vind je ze niet veel en kosten ze zoals ik al zei veel geld voor de echte bollen. De kleurenkappen hierop moet je ook speciaal bestellen omdat de behuizing erg warm kan worden dus zet er geen standaard par 36 kapjes op.
gaan we hem dit jaar gebruiken?
.

Comment