TrancePlant 2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ghost_NMS
    • Feb 2002
    • 29

eh.. wat betreft het afhalen van de foto's: dat zou normaal redelijk snel moeten gebeuren (staan skynet-servers). Ik kan het momenteel zelf niet controleren aangezien ik op smallband zit; en dan gaat alles traag

Comment

• splash
      • Aug 2002
      • 342

citaat:Geplaatst door Arjan
      Vraagje.. hoe kwamen jullie aan je stroom, en hoeveel had je ervoor nodig?? Als ik lees dat er 4x 3000W strobes hingen dan moet het wel een aardig voltage zijn....

De hoeveelheid aan te sluiten apparatuur heeft (tenzij je het allemaal in serie hangt) niks met het voltage te maken.

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

voltage lekker woordje wij noemen het spanning oftewel eens heel af en toe "volt"[)]

Ik denk dat jij eerder bedoelde dat er veel stroom nodig was. Deze komt meestal als er iets in een tent te doen is van een agregaat.
        Soms ook meerdere.

Powershop is een bedrijf dat van die agregaten levert.
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LND
          • Jan 2004
          • 100

Wat hebben jullie gebruikt als lichtsturing ?

Comment

• LJ Tom
            • Nov 2003
            • 202

Hing de constructie in het midden van de tent stabiel? Was die nog gesafed op een manier?
            Groeten

Tom Venken

Comment

• timescape
              • Oct 2002
              • 328

Topicje weer naar boven gehald zie ik,
              dan ook van mij uit weer eens een vraagje, te makend hebbe met mijn onnatuurlijke voorliefde voor grote ventilators , hoe komen jullie aan deze fans ?

edit : niet goed gelezen zie ik alweer, ik wist wel dat ik dit al eens eerder gevraagd had...andere vraag dan : ben je ze nog niet beu ? Of weet je er misschien nog ergens te koop ?

Groeten Jeroen

Comment

• Klaaske
                • Jun 2003
                • 571

hihi wilde net al posten dat je beter moest lezen [:P]

citaat:Ventilators kwamen van een kippenboer in Kasterlee. Die worden normaal gebruikt als de kippen het te warm krijgen, maar voor de gelegenheid hebben we ze in de stellingen geplaatst. (na ze eerst af te wassen...)
                <font size=\"1\">
                Groeten,
                Jaap
                <b>
                -[GSXke :)]-
                </font id=\"size1\"></b>

Comment

• DjJeroen
                  • Oct 2000
                  • 288

Ziet er fraai uit kwa rigging, met al die hijsbanden door elkaar en ook heel mooi door de truss heen gehaald[V]!

Groeten Jeroen

Comment

• Ghost_NMS
                    • Feb 2002
                    • 29

citaat:LND

Wat hebben jullie gebruikt als lichtsturing ?

Pilot 2000 (met versterker) voor de MHs en een Pulsar Masterpiece 216 voor de scans.

citaat:LJ Tom

Hing de constructie in het midden van de tent stabiel? Was die nog gesafed op een manier?

Geen problemen gehad met stabiliteit eigenlijk. De rechthoek hangt op die foto schuin, maar voor zover ik het me nog herinner, zijn die hijsbanden er achteraf nog afgehaald en er beter aan gehangen. De foto is ook van donderdagavond, waar alles nog opgesteld werd.
                    Ophanging van de takels was met behulp van tentklemmen gebeurd trouwens.

citaat:DjJeroen

heel mooi door de truss heen gehaald

Ja, voorlopige opstelling... Ik geloof dat die opnieuw zijn bevestigd wanneer alles bekabeld was en voor de boel definitief de hoogte in ging.

En wat betreft uw opmerking van "fraaie rigging". Ik denk niet dat we andere mogelijkheden ter beschikking hadden op dat moment.

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

citaat:Ophanging van de takels was met behulp van tentklemmen gebeurd trouwens.
                      Wat moet ik me voorstellen bij tentklemmen en hoe worden deze dan bevestigt aan zo een "mast/ paal" die de tent ondersteunt?

mvg
                      ronny
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Ghost_NMS
                        • Feb 2002
                        • 29

principe is gewoon twee metalen platen die met twee bouten naar elkaar toegevezen worden terwijl de tentpaal ertussen zit.

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2138

ah ok das duidelijk

mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJ Tom
                            • Nov 2003
                            • 202

citaat:
                            Pilot 2000 (met versterker) voor de MHs .................
                            Wat bedoel je met "Pilot 2000 met versterker"?
                            Groeten

Tom Venken

Comment

• DjJeroen
                              • Oct 2000
                              • 288

Aha ok, ja ik weet dat het soms niet anders kan maar zoals ik het op de foto zie zag het er niet goed uit. Hijsbanden in elkaar mag volgens mij zowiezo niet[?], doe er dan een shackle tussen.
                              (Sorry als het wat onaardig overkwam[:I]!)

Daarintegen vond ik die steigerconstructie wel heel mooi eruitzien!

Groeten Jeroen

Comment

• rinus bakker
                                • Mar 2002
                                • 5429

citaat:Geplaatst door Ghost_NMS
                                En wat betreft uw opmerking van "fraaie rigging". Ik denk niet dat we andere mogelijkheden ter beschikking hadden op dat moment.
                                Dus als je niet kunt sturen met een auto stap je er toch maar in en geef je gewoon gas?
                                een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...