TrancePlant 2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kevin_DM
    • May 2003
    • 577

citaat:Geplaatst door Ghost_NMS

En wat betreft uw opmerking van "fraaie rigging". Ik denk niet dat we andere mogelijkheden ter beschikking hadden op dat moment.

Statief, en rechthoek met 3-weg hoeken, en achteraf truss op grond met baseplates; groundsupports
    --- watt ever you want ---

Comment

• hansje
      • Jun 2003
      • 40

Heb je die ventilatoren zelf of gehuurd??
      Bij wie ??

Comment

• Ghost_NMS
        • Feb 2002
        • 29

antwoord op die vraag staat vooraan ergens in de topic, maar kzal ff herhalen:

Ventilators kwamen van een kippenboer in Kasterlee. Ik geloof dat ze er wel eerst mee naar de carwash gereden waren
        Sturing van die dingen gebeurde met een frequentiesturing

Comment

• SOSBRAZILIE
          • Feb 2004
          • 1

citaat:Geplaatst door Dave C

dat had ik al begrepen wij beschikken zelf ook over zon ventilator, enige nadeel is da ding blaast nie hard genoeg naar men goesting. Ik zoek meer een ventilator die hard kan blazen ipv een decor stuk. Veel hangt van de schoepen af, de constructie van gans het geheel. Als i k de freq drive beetje opkrik bij ons trekke de schoepe krom, is er ook niet voor gemaakt, maar ik weet dat er van die power beesten bestaan, weet enkel niet waar ik ze kan huren.

ps: wie in de tijd in zillion is geweest, zon fan zoek ik, alleen in beetje kleiner formaat. Is ideaal voor confetti voor te kieperen, of ballonen weg te blazen

Hoi,

Ik heb 4 blazers van een luchtkasteel gehad op een fuif. Dat geeft pas echt veel wind. 30 seconden en heel de zaal heeft het terug fris.

Groeten,

V uit Herentals

Knolselder is goed voor de potentie

Comment

Working...