Hobbyklus op school

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

    #16
    Originally posted by rene.derksen
    Wij werken op die school in sterk teamverband. het wil dus niet per definitie zeggen dat degene die het licht doet, ook alles stelt of het lichtplan maakt.

    In dit geval had één persoon de algehele leiding en voerde het contact naar de begeleidende leraren (pri_snl) Over het licht voer ik dan weer de leiding. De avond verliep onder het initiatief van de "leerling" met tips, verbeteringen of ondersteuning van mij. Zodoende valt of staat het plaatje niet perse door één persoon... ( maar mocht je toch graag contact hebben.. mail/pm even )

    Voor de rest heeft pri_snl het wel gezegt qua sfeer.

    Over de scrollers: deze zijn van ChromaQ. Afhankelijk van welke filterrol je erin stopt hebben we in ons geval wel een aantal goed bruikbare kleuren. Er zitten verder 16 kleuren in de scrollers. Bij aansturing via een GMA gaat het meestal goed, bij een 12/2 heb je de kans dat de filterrol verspringt en je dus een deel van de volgende kleur ziet.
    Rest nog de vraag: naast de kleine afwijking bij gebruik van MA12/2: was je tevreden over de scrollers?
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

    Comment

    • SvdL
      • Mar 2009
      • 1

      #17
      Originally posted by MEEO Licht en Geluid
      Rest nog de vraag: naast de kleine afwijking bij gebruik van MA12/2: was je tevreden over de scrollers?
      De scrollers bevallen prima, heb er zelf meerdere keren mee gewerkt.
      Echter wat rene al zegt, het is lastig om de scrollers op de juiste kleur te zetten als je enkel faders tot beschikking hebt.

      Ook ik was aanwezig op deze mooie avond als halve licht / led man.

      Comment

      Working...